Sajam u Ženevi
103

Mate Rimac za Klix.ba: Pred nama je zahtjevan put razvoja i testiranja novog C_Two

Piše: E.Z.
(Foto: E. Z./Klix.ba)
Na sajmu automobila u Ženevi Rimac Automobili predstavili su potpuno novi hispersportski električni automobil C_Two koji donosi nevjerovatne performanse, ali i jednako impresivnu tehnologiju. Nakon premijere kratko smo razgovarali s Matom Rimcem, osnivačem kompanije i pravim automobilskim vizionarom.

Mate Rimac je za Klix.ba u Ženevi pričao o zahtjevnom procesu razvoja koji je pred njima i novim C_Two automobilom, tačnije kako predstoji zahtjevan period homologacije i produkcije modela koji su namijenjeni testovima sigurnosti.

Ipak, taj zahtjevan put neophodan je kako bi C-Two bio u potpunosti homologiran za prodaju i vožnju u cijelom svijetu.

"Automobil se sastoji od 15.000 komponenti, na bilo koju komponentu da pokažete, mogu vam reći bez problema. Homologacija je veliki problem, moramo napraviti oko 890 testova od kojih je veliki dio destruktivnih. Automobil ide u zid, barijere i tako dalje. Odlučili smo se za autonomnu vožnju, pa sama fundamentalna arhitektura automobila mora biti drugačija. Primjera radi, ne možete imati hidrauličku letvu volana, jer morate imati električno upravljanje, elektrohidraulički sistem kočenja koji ima redudanciju u sebi. Performanse koje želimo postići su jako teške za postići, primjer, dva kruga na Nurburgringu bez degradacije, da se ne pregrijavaju sistemi. Veliki izazov je i proizvoditi jedan automobil sedmično. To želimo postići za nekoliko godina", izjavio je između ostalog Rimac za Klix.ba.

Također, Mate Rimac je razgovarao i o izazovima na koje nailaze Rimac Automobili, gdje prije svega kao problem ističe nedovoljnu podršku zemlje, za razliku od sličnih proizvođača u drugim zemljama.

Rimac je ovom prilikom pokazao i nekoliko zaista posebnih aerodinamičkih detalja na novom C_Two te ukazao na činjenicu da zaista nijedan dio ovog automobila nije dizajniran, a da nema neku važnu funkciju.