"Predstavljamo inovativan pristup i još veću fleksibilnost za Opelove jednovolumene", rekao je šef marketinga GM-a Europe Alain Visser prije ženevske premijere ovog koncepta.
"Sa Zafirinim sustavom sjedala Flex7 i Merivinim konceptom FlexSpace zakoračili smo u novo doba svestranosti automobilskih interijera te zauvijek promijenili svijet automobila."
Sa svojim jednovolumenima (modela kod kojih poklopac motora i stražnji dio nisu vizualno odijeljeni od kabine) - Zafirom, Merivom i uskoro Agilom - Opel je polučio velik uspjeh. Tako je tijekom 2007. prodano 335.000 Zafira i Meriva (Zafira je trenutno vodeća u segmentu). Svaki peti Opelov kupljeni automobil danas je jednovolumen, dok je na čitavom tržištu taj omjer jedan na svakih osam.
Konceptna Meriva spoj je Opelovog novog dizajnerskog stila s idejom malog jednovolumena, doveden do savršenstva. Profil ima prepoznatljiv zaobljeni izgled tipičan za dizajn konceptnih GTC Coupéa i Flextremea. Pažnju posebno plijeni linija postraničnih prozora koja putnicima pruža izvrstan pregled.
Elementi dizajna stražnjeg dijela vozila, posebno svjetala, podsjećaju na Insigniju - Opelov novi automobil čija je premijera zakazana za srpanj. Krov koji se lagano spušta prema stražnjem dijelu vozila dodatno naglašava dinamičan karakter konceptne Merive.