Zanimljiva ideja
0

Kako bi izgledao Porsche 911 Targa s Taycanovom DNK

Klix.ba
Informacija, da će u paleti aktuelnih Porsche modela jedino kultni 911 preživjeti val elektrifikacije i ostati Posljednji Mohikanac kada su u pitanju SUS motori, probudila je maštu digitalnih umjetnika. U tom svemogućem svijetu nastala je ova digitalna kreacija Targe s Taycanovom DNK.

Trend elektifikacije zahvata sve redom, pa čak i čistokrvne sportske brendove, koji se više ne mogu oduprijeti struji. S tim u vezi, od iduće godine u Stuttgart stiže serija električnih modela, a prva u tom nizu biće nova generacija SUV modela Macan. Istovremeno, Porsche najavljuje da će legendarna 911-ka ostati model koji će se najduže zadržati s termalnim motorima. Međutim, u maštovitom području kreatora digitalnog sadržaja pojavila se jedna zanimljiva ideja koja je i 911-ku elektrifikovala.

Sugar Chow, virtuelni umjetnik, na društevnim mrežama poznatiji kao sugardesign_1, napravio je uobičajeni rad u svojoj režiji pokazavši jako zanimljiv digitalni projekat nove generacije Porschea 911E Targa.

Predstavljen krajem 2018. u sklopu osme generacije legendarne serije 911, model 992 se pridružio uobičajenom nizu modela: Carrera, Targa, Turbo i GT3. Sve ove varijante su zanimljive, no mnogima je Targa posebno interesantna zbog svog specifičnog krova. Trenutno, modeli 911 Targa uključuju varijante: Targa 4, Targa 4S, plus Targa 4 GTS. Snaga im je raspoređena u rasponu od 385 do 480 KS, te u najjačoj verziji s PDK mjenjačem sprint do 100 km/h obavi samo za 3,5 sekunde i razvija maksimalnu brzinu od 307 km/h.

Međutim, ovaj majstor piksela predlaže zanimljivu digitalnu kombinaciju između klasičnog, ali modernog Porschea 911 Targa i jedinog EV-a u prodaji – Taycana. Možda djeluje ironično, ali prednji kraj Taycana ukorojen je fenomenalno na karoseriju 911-ke, dok je odzada bilo potrebno samo brisanje pozicije ispušnog sistema kako bi se dovršila ova zanimljiva iluzija, koja djeluje skladno i jako privlačno.

Ono čime se umjetnik nije bavio je to šta se krije ispod karoserije u smislu pogonskog sklopa? Logika kaže da ugradnja Taycanovog većeg paketa baterija ne bi imala mjesta u podnici ove Targe, pa se kao logično rješenje nameće opcija s baterijom od 71 kWh (neto). Snaga od 530 KS uz 640 Nm obrtnog momenta bi bila više nego dovoljna da ovaj digitalni sportista bude brz kao njegove verzije sa SUS motorima.