Premijera u Frankfurtu
4

Cupra Tavascan koncept najavljuje električnu budućnost sportske marke

E. Z.
Nakon što je konceptni model Formentor najavio kratkoročne planove marke Cupra za elektrificirane modele, sada su predstavili novu studiju pod imenom Tavascan koja gleda u nešto dalju budućnost, u kojoj će Cupra modeli biti isključivo na električni pogon.

Sa premijerom koja je zakazana ovog mjeseca na Sajmu automobila u Frankfurtu Cupra predstavla novi koncept kao elegantni kupe - krosover koji ima potpuno električni pogonski sklop utemeljen u Volkswagenovoj MEB arhitekturi.

Cupra, koja odnedavno postoji kao zasebna marka od SEAT-a, predviđa da će tržište električnih kupe SUV-ova rasti za 15 posto godišnje, a to znači da će kupcima trebati noviji, atraktivniji i efikasniji modeli. Prva ikada Cupra sa nultom emisijom štetnih gasova spaja siluetu crossovera sa četvero vrata uz visinu i robusnost SUV-a i uglađenost sportskog kupea.“

Cuprin koncept koji je dobio ime po jednom selu na Pirinejima ima hrabar i agresivan dizajn kojim dominiraju veliki i mišićavi lukovi na blatobranima u koje su smješteni veliki točkovi prečnika 22 inča. Prednji dizajn nije sličan onome što biste očekivali od Cupre (ili SEAT-a), a odlikuje ga osvijetljeni logo marke koji pruža drugačiji fokus na cijeli auto. Nazad pažnju privlači masivni difuzor koji stvara vizuelnu vezu s prednjim dijelom.

Iako je na prvi pogled radikalna, unutrašnjost izgleda mnogo bliže proizvodnom vozilu nego što je to slučaj sa vanjskim izgledom. Naravno, na kontrolnoj ploči dominira veliki ekran osjetljiv na dodir, a tu je još jedan ekran na mjestu instrumenata. Španska kompanija kaže da je pokušala da postigne savršenu ravnotežu između "orijentacije prema vozaču i udobnosti putnika“.

Zahvaljujući dva električna motora, po jedan za svaku osovinu, Tavascan koncept ima sistem sa pogonom na sve točkove i ukupnu snagu od 302 KS. To mu omogućava da od 0 do 100 kilometara na sat ubrzava za manje od 6,5 sekundi. Litij-jonska baterija od 77 kWh smještena je u podu i pruža energiju dovoljnu za domet od 450 kilometara na temelju WLTP-a s jednim punjenjem.