ADAC objašnjava kako je prema broju bodova Brilliance BS6 na razini dvije zvjezdice no ona mu je oduzeta zbog prekoračenja biomehaničke granice na području prsa i trbuha kod bočnog sudara. Pri tome, ističu ADAC-ovi stručnjaci, putnici ne bi imali šanse preživjeti. Kod frontalnog sudara, pri brzini od 64 km/h, sigurnosna ćelija BS6 je premekana i stoga nestabilna - A-nosač se pomaknuo duboko u kabinu vozila što može dovesti do fatalnih ozljeda. Vrata su se toliko deformirala da ih je bilo moguće otvoriti samo s teškim aparatom. U stvarnosti bi to značilo gubitak dragocjenog vremena za ozlijeđenog vozača.
Nadalje, cijeli se tzv. "prostor za preživljavanje" drastično smanjio, pedale su se pomaknule 32 cm, a armatura čak 20 cm. Volan se pomaknuo u stranu pa je vozač u naletu promašio airbag i snažno udario u armaturu. Suvozač je prošao puno bolje i to ponajviše zbog činjenice kako se pri ovom sudaru prepreka s automobilom sudara tek polovicom, na strani vozača.
Najboljim se Brilliance pokazao u zaštiti djece (30 od 49 bodova) no to je zasluga kvalitetnog dječjeg sjedala. Kritika ide na račun prekratkog pojasa na stražnjoj klupi – veliko baby sjedalo s njime se ne može vezati. Sve u svemu - poražavajuće.