I dok se u italijanskoj kompaniji Automobili Amos uveliko bave restomod pričom na temu čuvene Lancia Delte Integrale, kojom smo oduševljeni, u drugoj (opet italijanskoj) kompaniji koja se krije iza naziva Kimera Automobili za osnovicu svog projekta restauracije i modifikacije uzeli su cestovnu verziju dvosjeda Lancia 037 čija je rally izvedenica osamdesetih godina svoju svjetsku slavu stekla u tadašnjoj najsnažnijoj Grupi B. I opet smo oduševljeni!
Iza naziva Kimera EVO37 krije se restaurirana i sadašnjem vremenu prilagođena Lancia 037 Stradale čija sada karbonska karoserija mjerama ne odstupa od originalne verzije, a na mjesta konvencionalnih kućišta svjetala uskočila je LED tehnologija.
U Kimeri su za obnavljanje i poboljšavanje centralno smještenog 2,1-litarskog četverocilindarskog motora angažovali poznatog inžinjera Lancije Claudia Lombardija. S turbopunjačem umjesto mehaničkog kompresora, konačan rezultat je 513 konjskih snaga i 550 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se na zadnju osovinu distribuira posredstvom ručnog mjenjača.
Ovjes automobila dolazi s polica poznate kompanije Öhlins, a za efikasno zaustavljanje brinu karbonsko-keramičke kočnice iz ponude kompanije Brembo koje se kriju iza izvanredno dizajniranih felgi.
Kimera će EVO37 napraviti u samo 37 primjeraka, a ljubitelji svjetske rally scene iz osamdesetih godina i tadašnjih automobila iz strašne Grupe B trebaju biti spremni da za svoj EVO37 izdvoje 480.000 eura. Još samo da je ponude u Martini Racing bojama.