Kia već peti put zaredom najbolji masovni brend u istraživanju J.D. Power IQS 2019

Kia već peti put zaredom najbolji masovni brend u istraživanju J.D. Power IQS 2019
11
D. B.
20.8.2019. u 13:03
12
komentara
11

dijeljenja
1/6
2/6
3/6
4/6
5/6
6/6
Vlasnici Kia automobila doživjeli najmanje kvarova u prvih 90 dana od kupovine od svih neluksuznih brendova u SAD-u.
Broj kvarova se kod Kije popravio za dva boda u odnosu na prošlu godinu, što je bilo dovoljno za 1. mjesto među svim neluksuznim brendovima i ukupno 2. mjesto među svim brendovima.

Petu godinu zaredom Kia je postala neluksuzni proizvođač automobila koji je u istraživanju J.D. Power IQS 2019 o početnom zadovoljstvu kupaca ostvario najbolji rezultat. S evidentiranih 70 kvarova na 100 vozila Kia je za dva boda popravila prošlogodišnji rezultat.

Sportageve pobjede u nizu



Pobjede u nizu na području kvaliteta ne ostvaruje samo marka Kia kao cjelina nego i njeni modeli. Tako je Sportage, koji je među svim sportskim terencima već 25 godina sinonim za vrhunski kvalitet, nakon prošlogodišnjeg 2. mjesta ove godine slavio u razredu malih sportskih terenaca u istraživanju IQS. Osim toga Sportage je dva puta zaredom pobjednik prestižnog istraživanja J. D. Power o pouzdanosti vozila (Vehicle Dependability Study 2017, provedeno u Njemačkoj), u kojoj vozači detaljno ocjenjuju svoje vlasničko iskustvo o vozilu koje voze više od dvije godine. Legendarni Kijin SUV je ostvario i najbolji rezultat svih vremena na testu izdržljivosti njemačkog Auto Bilda, dobio brojna priznanja za dizajn i osvojio nagradu Best Buy za najbolji omjer između kvaliteta i cijene.

Četiri modela Kia su među 10 najboljih, što je najviše od svih brendova



Za Kijin dugogodišnji uspjeh u istraživanju IQS najzaslužnija su 4 modela (Rio, Forte, Sportage i Soul), koji su se plasirali među 10 najboljih u ukupnom poretku, čime je Kia postala brend s najviše pobjednika.

Modeli Rio, Forte, Sportage i Sedona pobjednici u svojim razredima



Pored toga Kia je imala četiri pobjednika po razredima: Rio (malo vozilo), Forte (kompaktno vozilo), Sportage (mali sportski terenac) i Sedona (monovolumen).

“Biti na vrhu u istraživanju J.D. Power o početnom zadovoljstvu kupaca među masovnim brendovima je izuzetna čast, ali održavanje vodećeg položaja pet godina zaredom nesumnjivo potvrđuje Kijinu privrženost kvalitetu i vlasničkom iskustvu. S četiri pobjednika u svojim razredima – i tri dodatna modela među najbolja 3 u svojem razredu – Kia utjelovljuje filozofiju brenda kojem je kupac uvijek na prvom mjestu”, rekao je Michael Cole, izvršni direktor Kia Motors America.

Godišnji izvještaj analizira odazive 76.256 kupaca vozila (257 različith modela) u 26 kategorija. Vozila ocjenjuju s obzirom na vozačko iskustvo, mogućnosti motora i mjenjača kao i širok izbor stvari povezanih s kvalitetom, koje su prijavili vlasnici vozila u prvih 90 dana korištenja vozila.
Prijavi grešku


Komentari (12)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...