Iz korporacije Kia Motors izvijestili su da je njihova prodaja od januara do novembra iznosila 1.272.689 vozila, što predstavlja 10,1-postotni rast u odnosu na isti period prošle godine kada je prodaja dostigla 1.154.354 vozila, a gdje je ukupna prodaja od januara do decembra 2007. godine iznosila 1.269.164 vozila.
Gledajući po tržištima Kina je sa 134.176 prodanih vozila doživjela najveći rast, tačnije +33,9%, a slijede je takozvana opšta tržišta, kako u KIA-i zovu regije Srednje i Južne Amerika, Azije i Pacifika te Bliskog istoka i Afrike, sa 239.785 prodanih vozila, čime je zabilježen porast od 32,2%. Slijede Južna Koreja sa 16,8% rasta ili 288.925 vozila i Evropa sa 0,7% ili 315.172 prodanih vozila. Sjeverna Amerika (SAD i Kanada) je sa 294.631 prodanim vozilom zabilježila 6,3-postotni pad, što je s obzirom na finansijske prilike u tom dijelu svijeta u granicama očekivanog za KIA Motors.
Hyoung-Keun Lee, podpredsjednik korporacije, ovom prilikom je rekao: “Uprkos teškoj situaciji na različitim svjetskim tržištima KIA je doživjela rast. U novembru smo premašili cijelu prošlogodišnju prodaju i doživjeli 10-postotni rast, a u 2007. godini je bio tek 3,5-postotni.”
U jedanaest mjeseci ove godine KIA-in najprodavaniji model bio je Cerato, koji je širom svijeta našao 178.198 novih vlasnika. Model Rio je zauzeo drugo mjesto sa 143.392 prodnih primjeraka. KIA-ini evropski modeli kao što je Cee’d prodan je u 139.489 primjeraka kao i sportski terenac Sportage sa 134.238 primjeraka su gotovo izjednačeni u borbi za treće mjesto. Među pet najprodavanijih se uspio probiti i Picanto sa 86.658 vozila. Ukupno su u KIA-i u 2008. godini prodali 623.008 putničkih vozila, što predstavlja 14,8-postotno povećanje.
Da kod najstarijeg korejskog automobilskog proizvođača imaju dosta razloga za optimizam potvrđuje i činjenica da je u novembru najprodavaniji KIA-in model bio sportski terenac Sportage, iako je riječ u SUV-u za kojima ineresovanje u vrijeme krize naglo opada.