"Reakcija medija i automobilske javnosti na konceptni trio SOUL bila je veoma pozitivna", naglasio je Hyoung-Keun Lee, viši potpredsjednik tvrtke Kia Motors. "Pozitivne reakcije i činjenica da su koncepti SOUL svojom vanjštinom i osobnošću veoma bliski novom serijskom modelu prirodno su dovele do zadržavanja ovog izazovnog imena", zaključio je.
Konceptima SOUL Kia je najavila kako će u budućnosti ljubitelji vozila Kia svoje automobile moći prilagoditi vlastitom ukusu te odabrati model i dizajn koji najviše odgovora njihovoj osobnosti. O tome svjedoči i slogan konceptnog tria "Discover your SOUL" .
Konceptni trio – SOUL Diva, SOUL Burner i SOUL Searcher dizajnirao je Kijin europski dizajnerski tim na čelu s Gregoryem Guillaumeom i pod budnim okom šefa dizajna Petera Schreyera. Razvijeni su na temelju originalnog koncepta SOUL, predstavljenog 2006. godine u Detroitu. Kijin šef dizajna, Peter Schreyer, posebno je naglasio ime koncepta: "Ime SOUL točno ilustrira mogućnosti koje ovaj Kijin model nudi. Odabirom raznih dodataka i boja vozači će moći izraziti svoju osobnost (dušu) kroz svoj automobil".
Automobil će se proizvoditi u Koreji od rujna 2008. godine.