Kelley Blue Book’s kbb.com je inače jedan od vodećih američkih internet vodiča koji se bavi tematikom novih i polovnih vozila. KIA Soul, koji je u SAD-u predstavljen u martu ove godine, uredništvo je uvjerio svojim svježim dizajnom, dobrim voznim osobinama i naglaskom na individualnosti, različitim namjenama upotrebe i najsavremenijim tehnološkim rješenjima.
Kriteriji na osnovu kojih su u uredništvu pravili izbor među brojnim novih modelima bili su sigurnost, skromna potrošnja goriva, prostranost u unutrašnjosti, udobnost, tehnologija, užitak u vožnji i na kraju krajeva lični utisak novog dizajnerskog pristupa. Ono što je zanimljivo za ovaj način ocjenjivanja je da je žiri uzeo u obzir stvarne cijene kupljenih vozila, a ne reklamirane cijene, što poseban značaj ima u SAD gdje se za reklamirane cijene koristi skraćenica MSRP, u prevodu „proizvođačeva preporučena cijena“, koje se vrlo često uveliko razlikuju.
Kao što su prilikom predstavljanja rezultata rekli o Soulu na www.kbb.com/coolcars2009: “Ne trebate izdvojiti gomilu novca da bi dobili auto sa karakterističnim dizajnom i svim tehnološkim „gadgetima“ koji vam danas trebaju. Kia Soul već u serijskoj opremi ima specifičan privlačan oblik, Bluetooth konekciju, priključak za iPod i sl. Zvučnici koji se pale i gase u ritmu muzike su prva stvar koju ćete pokazati prijateljima.”
KIA Soul je, između ostalog, nedavno dobio nagradu za “najveću vrijednost”, koju dodijeljuje udruženje teksaških automobilskih novinara (TAWA) kao i nagradu za „najuzbudljiviju unutrašnjost“, a koju dodjeljuje »Ward’s AutoWorld«.