auto
0

Jedinstvena Chevroletova kampanja za predstavljanje Captive u Evropi

Klix.ba
Chevrolet podiže digitalnu i društvenu komunikaciju na novi nivo provođenjem inovativne globalne kampanje na YouTubeu u svrhu predstavljanja novog modela Captive u Evropi.

Prvi put u automobilskoj industriji odabrana grupa popularnih stvaratelja sadržaja za YouTube producira kratke filmove koji naglašavaju mogućnosti nove Chevrolet Captive.

Videomaterijali pod naslovom Chevrolet Captiva Life Test imaju za cilj prikazati prednosti i duh SUV-a Captiva kroz neočekivane, zabavne scenarije koji ispituju obećanje branda: "Spreman za sve".

[VIDEO]http://www.youtube.com/user/ChevroletInEurope/CaptivaLifeTest[/VIDEO]

Glasovi koji oživljavaju kampanju

Kako bi raskinula s tradicijom, kampanja se oslanja isključivo na kreativnost slavnih ličnosti YouTubea prilikom testiranja SUV-a Captiva.

YouTube ličnosti koje učestvuju u kampanji dolaze iz različitih kultura i područja interesa, poput uličnog fotografa-entuzijaste Kaia Man Wonga iz DigitalRev TV i simpatične modne savjetnice Patricije Jordan Palacios, autorice priloga Secretos de Chicas (Djevojačke tajne).

Zabavne epizode Captiva Life Test za sada uključuju: takmičenje u frizbiju između SUV-a i psa, brzo šminkanje tokom vožnje kroz gužvu madridskih ulica, te međunarodni turnir u stolnom tenisu u unutrašnjosti automobila.

Prvi val epizoda Captiva Life Test bit će predstavljen 17. juna 2013. godine na posebno namijenjenom hubu – www.captivalifetest.com – na kanalu Chevrolet Europe YouTube. Tokom ljeta prikazat će se dodatne epizode.

Gledatelji mogu komentirati i uključiti se u razgovor na različite načine: preko stranice Chevrolet Europe Facebook, Instagrama ili preko Twittera korištenjem hashtagova #Captiva i #LifeTest.

Inovativan pristup

Kampanja za Chevrolet Captivu rezultat je globalnoga partnerstva između Chevroleta i Googlea te predstavlja izazov tradicionalnim načinima oglašavanja.

"Proizvođači automobila obično ističu performanse, tehničke podatke i karakteristike dizajna putem promidžbenih poruka na TV-u. Međutim, mi sada živimo u digitalnom svijetu koji nam omogućava da se povežemo s našim kupcima na puno različitih nivoa", rekla je Beata Stumpe, Chevroletova direktorica za marketing u Evropi.

"Naša kampanja Captiva Life Test inovativnim pristupom odražava obećanje našeg brenda Find New Roads. Ustupanjem Captive stvarateljima sadržaja na YouTubeu omogućilo je generiranje cijelog niza zabavnih i otkačenih videosadržaja koji kupcima omogućuju da dožive automobil na potpuno drugačije načine. Ovi videozapisi doslovno pokazuju kako je Captiva spremna za sve".

Ovaj način evropskog predstavljanja automobila uključivanjem stvaratelja sadržaja za YouTube prvi je te vrste među proizvođačima automobila.

Benjamin Faes, izvršni direktor Odjela za nove proizvode i rješenja za Google Sjeverna Evropa rekao je: "Stvaratelji sadržaja za YouTube oblikuju kulturu digitalnog doba. Sarađujući sa stvarateljima sadržaja širom svijeta, Chevy može doprijeti do angažiranih zajednica i stručnjaka kao bi stvorio mjerodavne, neodoljive i autentične brendirane sadržaje koji mogu potaknuti razgovor i izgraditi lojalnu publiku".

Prethodne saradnje između Chevroleta i Googlea uključuju nagrađenu "Firsts" kampanju za Chevrolet Sonic (Aveo) u SAD-u.

Vezani članci