Oni koji poznaju svijet autosporta sigurno znaju za Porsche 917 u Martini bojama, od kojeg je poznatiji samo onaj s Gulf livrejom. Porsche 917K s Martini livrejom je 1971. godine za njemački brend ostvario drugu vezanu pobjedu na utrci 24 sata Le Mansa, čime je zauvijek osigurao mjesto u historiji utrka. U to vrijeme je Count Rossi, biznismen, dvostruki prvak u utrkama motornih čamaca i sankaš, bio je zaljubljenik u Porscheove automobile. Kada je pokucao na vrata Weissacha i zatražio cestovno legalni 917K, želja mu je ispunjena.
Međutim, nije mu napravljen potpuno novi automobil, nego je iskorištena vožena trkaća šasija #30, koja je učestvovala na jednom eventu te je modificirana prema njegovim željama. Cestovno legalni 917 je lakiran u Martini srebrnu boju, imao je stare lonce izduvnog sistema, dodatne retrovizore, bočne pokazivače smjera pa čak i sirenu. Također, ispod stražnjeg poklopca se nalazila rezervna guma uprkos ograničenom prostoru u kojem je smješten i motor. Prvobitno je automobil dobio registarske oznake Alabame, jer se nije mogao registrovati u Evropi.
Izraz "spartanski" nije dovoljan da se opiše unutrašnjost automobila, jer čak i McLaren F1 izgleda kao Rolls-Royce u odnosu na 917. U unutrašnjosti nema ničega što nije apsolutno neophodno, tu su upravljač, ručica mjenjača, tri papučice, instrumenti, sigurnosni pojasevi i dva sjedišta, baš kako zahtijevaju propisi za endurance utrke. Međutim, u ovom slučaju je Porsche presvukao sjedišta smeđom kožom, a taj posao je obavila ultra luksuzna kuća Hermes. Armaturna ploča, vrata i obloga krova presvučeni su antilopom istoj boji.
Osim toga, promjena nije bilo, zadržana je drvena ručica mjenjača, koja je nekoliko decenija kasnije replicirana u Carreri GT. Ista je izbušena kako bi se i na taj način uštedjelo na težini. Porsche 917 nije imao dugme za pokretanje motora, nego su to vozači činili kao i u drugim automobilima, okretanjem ključa.
Za one koji ne znaju, paljenje kod Porschea je s lijeve strane upravljača, a razlog je što su timovi željeli uštedjeti dragocjene sekunde prilikom pokretanja motora. Tada su automobili bili poredani bočno, a kada bi se zastavica spustila, vozači su žurili da što prije uđu u njih. To se kasnije smatralo previše opasnim, jer se neki nisu potrudili vezati sigurnosnim pojasevima kako bi dobili pozicije na startu. Dr. Ferdinand Piech, tvorac modela 917, znao je da nekoliko sekundi može napraviti razliku između pobjednika i drugoplasniranog na utrci od 24 sata, koja uključuje više zaustavljanja u boksu i promjene vozača.
Danas je ovaj cestovno legalni 917K, koji je star 50 godina, registrovan u Velikoj Britaniji, a trenutni vlasnik ga vozi u Francuskoj gdje i stanuje. Nedavno je automobil restauriran, kako bi originalna boja i unutrašnjost bili očuvani u vrhunskom stanju.
Budućnost možda pripada električnim automobilima, no prošlost ima svoj šarm.