Komentari (22)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Samo benzinac dsg do kraja zivota!
nema dizel automobila nego motora. ljakse.
Upoređujem cijene. Kineski MG, električni SUV koji izgleda pristojno, rekao bi kopija Porsche Cayenne, košta u DE 37k eura. Osnovna varijanta. Ova iole normalna i domet od 450 kilometara (čitaj u praksi 350) ide preko 40k . Za te pare kupiš Toyotu RAV4 4WD Hybrid koja je space shuttle za ovog kineza u svakom pogledu. Potrošnja 4-6 litara. I neko bi kupio Kineza kojeg će morati puniti 3x u 1000km? Bez baterija od 1000km nema električnog auta...
Za te iste pare kupis Tesla model Y koji je space shuttle i za Kineza i za Japanca . Performance vidi na tesla.com
boli me racku ionako vozim golfa na plinaru
Mi dizelaši i benzinski, čekamo da krenu tzv "slane" baterije, ove litijeve poskupe..
Pa ništa onda, furajte i dalje dizele i za 10 godina evropska autoindustrija neće postojati, auta će dolaziti iz Kine i Indije.
Mislim da se prerano uslo u ukidanje. Treba jedno 25 godina hibride furat pa tek onda elektricna.
Isto da kazes : Imam mogucnost kupiti novo auto ali idem furat neki stari jedno 25 g pa tek onda kupujem nov :)
Benzinci i Dizeli na aparatima
Kada budete donosili odluku razmislite o djeci i njhovim plućicama, odlučite da ne budu bolesni kao mi.
Zabranit ce ih prije ili kasnije, svidjelo se to nama ili ne! Okrenite se buducnosti i meni je zao mehanicara koji ce ostati bez posla, ali moraju se prilagodit!
Pa i ako se prestanu prodavati novi automobili sa unutrašnjim sagorijevanjem, biće za mehaničare posla još dvadeset godina. A opravak električnih automobila je manje prljav posao i rado će preći na njih.