Tri usluge u pet godina
0

Hyundaijev program brige za kupce

Sarajevo-x.com
Hyundai Auto BH od 1. januara ove godine pokrenuo je jedinstveni program brige za kupca na tržištu, simboličnog naziva "3x5 program".

Dakle, za kupce bilo kojeg vozila Hyundai poklanja petogodišnju garanciju, petogodišnju mobilnu garanciju (Hyundai asistencija) i petogodišnje kontrolne preglede u ovlaštenim servisima.

Radi se o jedinstvenom programu brige za kupce na tržištu uopšte, čime Hyundai pokazuje da im je zadovoljstvo kupaca na prvom mjestu. U program su uključena sva Hyundai vozila bez bilo kakvih ograničenja.

Prema raznim istraživanjima o zadovoljstvu kupaca Hyundai je u samom vrhu, a čak 60% vlasnika Hyundai vozila žele ostati vjerni Hyundaiju i kupiti ponovo Hyundai prema istraživanju JD Power 2010 Customer Retention Study.

Zanimljivi 3x5 program Huyndai otkriva svoje prednosti u detaljima. Tako garancija pet godina ili 100.000 km znači da kupac dobija garanciju za vozilo koja uključuje popravak ili zamjenu svih dijelova vozila kako je propisano u uslovima grancije. Garancija vrijedi pet godina, odnosno 60 mjeseci ili 100.000 km.

Mobilna garancija, tačnije Hyundai asistencija, donosi da u okviru garancije, tokom pet godina, vlasnik Hyundai automobila ima pravo na besplatnu uslugu Hyundai mobilna garancija na teritoriji Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Srbije i Crne Gore u slučaju nepredviđenih poteškoća s vozilom.

Treći element ovog programa su kontrolni pregledi. Tako tokom pet godina redovnog servisiranja vozila, a dok je vozilo u garanciji, vlasnici Hyundai vozila imaju pravo jednom godišnje na besplatan kontrolni pregled vozila u trajanju od 30 minuta prema Hyundai kontrolnoj listi. Uslugu je moguće koristiti samo ako je Hyundai vozilo redovno servisirano.