Nova pravila
4

Hyundai priprema hibridni reli automobil za WRC

D. B.
Kompanija Hyundai je počela testirati reli automobil koji će koristiti u Svjetskom reli šampionatu (WRC) 2022. godine.

Svi učesnici WRC-a će od 2022. godine morati koristiti automobile s elektrificiranim pogonom, a električni motor će se koristiti u paddocku i na cestovnim dionicama.

Hyundaijev Rally1 automobil je baziran na novom i20N snažnom hatchbacku, a ne na standardnom modelu i20 koji aktuelni reli automobil koristi kao bazu.

Osim promjena dizajna i brendinga, tehničke propozicije će ostati poznate, a pogon će uglavnom osiguravati isti 1,6-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem koji pokreće i aktuelni automobil

Hibridni sistem će koristiti i Toyotini te Ford M-Sportovi automobili od 2022. godine, a sastoji se od električnog motora na stražnjoj osovini koji razvija 134 KS i 180 Nm obrtnog momenta te 3,9 kWh baterije koja će omogućiti kratke periode korištenja samo električnog pogona ukoliko se automobil ne vozi agresivno.

To je jedna od nekoliko promjena u reliju planiranih za 2022. godinu, a ostale promjene su uglavnom usmjerene na povećanje zaštite pri nesrećama i čvrstoću karoserije.

"Poseban trenutak kad prvi put vozite automobil, uvijek ima izazova s kojim se suočavate. To je slučaj sa Rally1 automobilom za 2022. godinu, počeli smo od nule s novim pravilima, drugačijim konceptom i novim osnovnim modelom, a to je i20 N. Bilo je uzbudljivo započeti testiranja i novu avanturu", izjavio je direktor Hyundai WRC tima Andrea Adamo.

Prva runda javnog testiranja obavljena je južno od Francuske nakon razvoja iza zatvorenih vrata u Hyundaijevom postrojenju za istraživanje i razvoj u Njemačkoj.

Automobil će se u narednom periodu testirati na različitim evropskim lokacijama kako bi bio konkurentan na svim terenima WRC kalendara.