Poznat model, drugi logo
23

Huaweijev partner Seres ušao na evropsko tržište automobila

D. B.
Kompanija Seres, koja je partner Huaweiju, proslavlja isporuku svojih prvih električnih automobila na evropsko tržište.

Kineski proizvođač zapravo prodaje Aitove električne automobile sa svojim logotipom. Huawei i Seres proizvode automobile zajedničkim snagama već neko vrijeme. Ranije ove godine je Huawei demantovao glasine da partneri razdvajaju nakon što su uočeni automobili s Huaweijevim logotipom kako napuštaju Seresovo postrojenje. Dvije kompanije su zajednički osnovale brend Aito, a dva modela su već u prodaji, Aito M5 i Aito M7. Huawei u sklopu prvenstva isporučuje tehnologiju, dok Seres dizajnira i proizvodi automobile. Dvije kompanije su odlučile produbiti svoje partnerstvo.

Seres je saopćio da su njegovi prvi primjerci modela SF5 Coupe SUV isporučeni u Norvešku, a riječ je zapravo o modelu Aito M5 sa Seresovim logotipom. Kompanija automobile ne prodaje putem svoje vlastite mreže distributera, nego je potpisala ugovor s kompanijom Nordauto specijalizovanom za prodaju električnih vozila u Norveškoj, Estoniji i Rusiji.

Na Seresovoj internet stranici je model nazvan Seres 5, a Nordauto ga naziva Seres SF5, što dodatno zbunjuje. Čini se da je samo BEV verzija modela SF5 dostupna u Norveškoj, a dolazi s dva električna motora koja pokreću sva četiri točka te isporučuju 577 KS, a baterija kapaciteta 80 kWh je dovoljna za domet od 500 km. Cijena iznosi 49.500 eura. Automobil nije dostupan s novom 90 kWh semi-solid baterijom koju Seres reklamira u Kini.

Dok na Kineskom tržištu Alto M5 koristi Huaweijev operativni sistem HarmonyOS, za EU tržište je dostupan Googleov Android Auto.

Seres ima i manji crossover SF3 koji je dostupan u Nizozemskoj i Norveškoj s osnovnom cijenom od 38.900 eura. Ovaj model do "stotke" stiže za 8,9 sekundi i ubrzava do maksimalnih 155 km/h.