Daleko od kraja
9

Gazoo Racing neće uskoro odustati od automobila sa SUS motorima

E. L.
Prvi čovjek odjela Gazoo Racing u kojem su zaduženi za sportske modele i trkaće aktivnosti japanskog automobilskog magnata potvrdio je da će motori s unutrašnjim sagorijevanjem činiti dio Toyotinih sportskih automobila dokle god to bude moguće.

U japanskoj automobilskoj kompaniji koja je pionir kada se radi o djelimično elektrificiranim automobilima koje skraćeno nazivamo hibridima nemaju ništa protiv sve zastupljenije djelimične ili potpune elektrifikacije, ali se nisu priključili društvu pojedinih automobilskih kompanija koje su objavile da prije kraja decenije u ponudi više neće imati modele koje će pokretati motori s unutrašnjim sagorijevanjem.

Odluka koja se posebno svidjela specijalistima koji čine odjel Gazoo Racing u kojem se veoma uspješno bave razvojem/proizvodnjom Toyotinih sportskih modela i trkaćim aktivnostima u nekoliko disciplina na svjetskom nivou, a potvrda je stigla i od prvog čovjeka GR-a Tomoya Takahashija koji je u izjavi za medije rekao da se Gazoo Racing uopšte neće baviti električnim automobilima, dokle god sportske modele Toyote budu mogli pokretati benzinski motori.

Takahashi tvrdi da motori s unutrašnjim sagorijevanjem imaju svijetlu budućnost i da su daleko od potpunog povlačenja iz automobila, a prije najavljene zabrane prodaje takvih automobila (o kojoj se uveliko lome koplja u zemljama Evropske unije) Gazoo Racing će nastaviti s razvojem i usavršavanjem spomenutih motora koji će pokretati nove modele ili naredne generacije postojećih modela GR86, GR Yaris, GR Corolla i GR Supra kojima bi se u bližoj budućnosti mogao priključiti i prvi Toyotin SUV visokih performansi.

S novim odlukama koje su ponajviše vezane za buduće aktivnosti odjela Gazoo Racing (u kojem na zadovoljstvo tradicionalista ne dižu ruke ni od ručnih mjenjača) čini se da će prošle jeseni predstavljen konceptni model FT-Se, koji je trebao biti elektropokretan nasljednik Toyotinog dvosjeda MR2, na kraju ostati samo koncept.