Ekološki Renault pobjednik relija
0

Fluence Z.E. najbolji među ekološkim automobilima

Sarajevo-x.com
Renault Fluence Z.E. je osvojio prvo mjesto u 300 km dugačkom međugradskom Challenge Bibendum 2011 reliju. Pri tome ne samo da je pobijedio visokoperformansne električne roadstere, već i vozila sa pogonom na hidrogen i gorive ćelije.
Michelinov tim eksperata izračunao je ukupnu emisiju CO2 modela Fluence Z.E. od 57 g/km, što je za 8 posto bolji rezultat od homologiranog. Ova pobjeda demonstrira Renaultovu 100-postotnu električnu tehnologiju, čija je cijena čini pristupačnom velikom broju ljudi, a ujedno je i najefikasnija.

Pored prvog mjesta, Renault Fluence Z.E. je osvojio još pet nagrada, i to prvo mjesto na testu manevarskih mogućnosti na ADAC poligonu. U rukama Gregory Fargiera, testnog vozača Renault Sport Technologies, ostvario je rekordno vrijeme od 2,02 minute, 5 sekundi brže od malenog Tesla Roadstera. Renault Fluence Z.E. je osvojio i nagradu za najbolju energetsku efikasnost. Na ruti od 300 km, potrošio je samo 37,44 kWh energije. U konačnici to predstavlja ukupnu autonomiju od 215 km (uključujući test performansi).

Ukupna emisija CO2 je također nagrađena kod Fluencea. Prema mjerenjima Michelinovog tima eksperata, podatak o 57 g/km je niži od onog koji postižu hibridi i vozila sa gorivim ćelijama. Renault Fluence Z.E. je osvojio i nagradu za lokalne emisije, jer tokom rada ne stvara poluciju. Na kraju, Renault je dobio i nagradu za dizajn, zbog najboljeg rješenja integrisanog punjača.

Fluence Z.E. je trebao samo jednu zamjenu baterije na pola etape, koja je oduzela samo 6 minuta vremena. Za to je zaslužna jednostavna modifikacija nosača baterije, koja je omogućila izmjenu uz pomoć ručnog alata.

Posjetiocima Renault štanda je ponuđena inicijacija u „Renault Driving Eco2“ školi ekološke vožnje za upravljačima modela Fluence Z.E. i Kangoo Z.E., organizovane od strane Key Driving Competence trening organizacije.

Nissan, partner Renaulta u Alijansi je također nagrađen u takmičenju. Nissan Leaf je pobijedio u 30 km dugom urbanom reliju, ispred Citroena C-Zero i Peugeota Ion.