Zvaničnici Fiata nisu posebno spominjali nesporazume sa Renaultom te su naglasili da je ime Panda izabrano zbog dugačke tradicije u historiji ovog proizvođača ali i zato što se lako pamti i zvuči primamljivo.
Novi Fiatov supermini neće oživjeti samo ime Panda, koje je prema istraživanjima tržišta kupcima veoma interesantno, nego i sam duh tog automobila ali u modernoj interpretaciji vrijednosti koje je prva Panda posjedovala.
Ovaj najnoviji Fiatov model je dizajniran i izgrađen uz pomoć najrazvijenije tehnologije. Posjeduje imidž veoma živahnog i lako prepoznatljivog automobila koji je upotpunjen veoma prostranom i praktičnom unutrašnjošću.
Svoje mjesto pod haubom nove Pande imati će i novi 1.3 litreni Multijet turbodizelaš koji predtavlja zadnju riječ tehnike, a tome svjedoči ispunjavanje Euro4 norme ispušnih plinova, što je za većinu dizelaša još uvijek nedostižan rezultat.
Odluka Fiat Auta da svoj novi model zove Panda sada u potpunosti eliminiše brige Renaulta zbog prevelike sličnosti imena Gingo, koje je na predpremijerama najavljeno kao konačno i zvanično, sa imenom njihovog Twinga.