Ovaj automobil iz snova, koji će jedino u snovima i postojati, je zamislio italijanski Designstudio DGF u bliskoj saradnji sa sveučilištem u Firenci i inžinjerima iz samog Ferrarija.
Po njihovim zamislima u ovaj cestovni bolid bi se trebao ugrađivati V8 agregat sa 500 KS, što bi bilo dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 3.9 sekundi i maksimalnu brzinu od 325 km/h.
Pomenuta dizajnersko inžinjerska ekipa je razvila ne samo jednu karoserijsku verziju nego čak četiri. Radi se o klasičnom GT automobilu, Berlinetti, Spideru i Roadsteru.
Sve verzije snažno podsjećaju na aktuelnu Modenu, neke starije modele pa čak i novog Enzu i Ferrarijev F1 bolid.
Sličnost sa Enzom treba zahvaliti i Stefanu Carmassi koji je također bio uključen u ovaj projekat i koji je vodio razvoj aerodinamike za Ferrari Enzo.
Također prema proračunima ovaj ljepotan ne bi trebao težiti više od 1.250 kg, što bi trebala biti optimalna težina s obzirom na snagu i performanse.
Prenos snage bi bio povjeren sekvencionalnom šest stepenom mjenjaču sa polugama za izmjenu brzina pri upravljaču. Naravno snaga bi se prenosila na zadnje točkove, na kojima bi bili pneumatici u dimenzijama od 225/30 ZR 20.
Nakon svega dolazi se do zaključka kako je najveći nedostatak ove studije njeno nepostojanje i slabe šanse za isto, a sportski automobil bez adekvatnog zvuka i mirisa ipak i nije sportski automobil, ma kako dobro izgledale njegove reference na papiru.