Slavlje fanova i takmičara
0

Evropski šampioni slavili sa Hyundaijem

Klix.ba
UEFA oficijelni sponzor i partner Hyundai Motor Corporation, okupili su ljubitelje fudbala širom Europe da svjedoče neprikosnovenoj pobjedi Španije nad Italijom.

Hyundai je bio srce šampionata od samog početka, dočekujući oko 4,4 miliona fanova u Parkovima zabave i ujedno približujući samu igru ljubiteljima fudbala.

U odlučujućem meču, atomsfera u Madridu i Turinu je bila zaista nezaboravna, fanovi Španije okupili su se s nadom i uzbuđenjem da će osvojiti šampionat što se na koncu svega i ostvarilo.

Samo 450.000 španskih fanova u Madridu su slavili pobjedu do kraja večeri, a bilo je dosta zabave na svim lokacijama za prisutne.

Hyundai nije samo obezbjedio velike ekrane za gledanje utakmica, već i dosta interaktivnih igara, ali i živih svirki. Kroz UEFA EURO 2012, posjetitelji Hyundai parkova zabave mogli su da testiraju vozila, uključujući novu generaciju i30 koji je sam po sebi europska zvijezda, dizajniranu, skrojenu i proizvedenu u Europi i evropljane.

Nova incijativa je Tim Hyundai koji je konstantno podsjećao na povezanost Hyundai-a sa igrom. Tim Hyundai je jedinstveni kolektiv igrača koji vole Hyundai, lideri I pravi su lideri svojih timova, jedan od njih je naravno Iker Casillas, koji je ponovno demonstrirao njegovu svjetsku i vrhunsku sposobnost, da sačuva svoj gol.

Pored Cassilasa Tim Hyundai čine Lucas Podolski (Njemačka), Giusepe Rossi (Italija), Karim Benzema (Francuska) i Daniel Sturidge (Engleska). Mark Hall, Direktor Marketinga u Hyundai Motor Europa, je komentirao “Turnir je od samog početka bio nezaboravan od prvog gola Poljske pa sve do podizanja trofeja Španije. Kao ponosni partner UEFA, oduševljeni smo što smo doprinijeli da se poveća broj posjetitelja uz našu incijativu putem parkova zabave, te da sam event ostane dugo u sjećanju svim posjetiteljima.“