Iza pomalo nezgrapne kombinacije tri slova i jednog broja Toyota je prije tri godine kupcima ponudila svoj prvi SUV srednje veličine koji je pokretala samo električna energija, ali se bZ4X ne može pohvaliti posebno dobrim prodajnim rezultatima, prvenstveno zbog nedovoljnog dometa koje su osiguravale baterije.
U japanskom automobilskom gigantu nisu gubili vrijeme, niti su odustali od električne priče, pa su nakon samo tri godine predstavili redizajnirano izdanje koje se sada krije iza oznake bZ i sa sobom, pored decentnih promjena na karoseriji i u kabini, donosi nove baterije s kojima će SUV između punjenja prelaziti više kilometara.
Osnovnu verziju s pogonom samo preko prednje osovine i baterijama kapaciteta 57,7 kWh pokreće jedan elektromotor (170 KS), a spomenuti kapacitet baterija dovoljan je za prelazak do 380 kilometara. Snažnija verzija (224 KS) s pogonom preko prednje osovine sa sobom donosi baterije kapaciteta 74,7 kWh, što je dovoljno za prelazak do 505 kilometara.
U opciji za bZ je i znatno snažnija verzija s dva elektromotora (342 KS) i pogonom preko obje osovine (AWD). Kapacitet baterija (74,7 kWh) u tom slučaju dovoljan je za prelazak do 463 kilometra, a najsnažniji bZ koji je čak 50 posto snažniji od dosadašnjeg najsnažnijeg bZ4X-a od 0 do 100 km/h stiže za manje od pet sekundi.
Osnovna verzija bZ-a postavljena je na 18-inčnim točkovima, a s najboljim paketom opreme (Limited) stižu 20-inčni točkovi ispod prepoznatljivog oblika obloga blatobrana koje sada mogu biti i u jednoj od osam ponuđenih boja karoserije na kojoj su redizajnirana i kućišta prednjih/zadnjih LED svjetala.
Iza velikih vrata krije se redizajnirana centralna konzola iznad koje je 14-inčni display multimedijalnog sistema, a redizajniran je i display instrumentne table iza kožom obloženog multifunkcionalnog upravljača. Na listi opcione opreme je JBL audio-sistem s devet zvučnika, a kupci koji se odluče za Limited paket moći će da računaju i na kožom obložena sjedišta u sivoj ili crnoj boji.