Pada cijena električnom Renaultu 5, kineski predstavnici imaju sve manje šansi

Baziran, kao i ostali Renault 5 modeli na platformi AmpR Small, Five pokreće elektromotor od 70 kW (95 KS) i 215 Nm, koji napaja baterijski paket od 40 kWh. AC punjenje je na 11 kW, a od 15 do 80 posto kapaciteta baterije se puni za 2 sata i 37 minuta.

Zvanični podaci navode ubrzanje od 0 do 100 km/h za 12 sekundi i maksimalnu brzinu od 130 km/h, kako bi se osigurala autonomija koja iznosi 310 kilometara u mješovitom ciklusu, s potrošnjom od 14,6 kWh/km.
Nivo opreme Five dolazi standardno sa zelenom bojom karoserije, čeličnim felgama od 18 inča, full LED svjetlima, digitalnom instrument tablom od 7 inča, centralnim monitorom od 10 inča, ručnom kontrolom klime, zadnjim parking senzorima, električnom ručnom kočnicom i dijeljivim naslonom zadnjeg sjedišta u odnosu 60/40. Kupci mogu od dodatne opreme birati crnu boju karoserije, kabl za punjenje tipa 2 za punjenje od 22 kW i uređaj protiv krađe.

S debijem modela Five, ponuda Renaulta 5 je sada kompletna i počinje od 24.900 eura do 36.400 eura za luksuzni Comfort Range od 150 KS u Roland-Garros paketu opreme. Treba istaći da su ovo cijene prije poticaja i da kupci u EU, zavisno od zemlje do zemlje, mogu ovaj retro model dobiti za oko 20.000 eura na cesti.
Ovo je ujedno poruka neafirmisanim kineskim električnim modelima. Iako ih sve više stiže na Stari kontinent, neće im biti lako protiv "Petice", pogotovo što ovaj model ima duboke korijene među evropskim kupcima i emocijama na koje je Renault svjesno igrao kada je odlučio oživjeti i lansirati ovaj model.