Komentari (15)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
samo mi nije jasno zasto je zadrzan petostepeni manuelni mjenjac, kad elektricni auti mjenjac ne trebaju, defakto ???
violina Giuseppea Bussa. Zvuk koji ovaj motor proizvodi na otprilike 5000 okretaja zvučna je injekcija endorfina. Svaki put vam um bude kao drogiran ako dovoljno dugo držite papučicu gasa na točnoj poziciji.
Alfa Romeo GTV6 osvajao je Europsko prvenstvo od 1982. do 1985. protiv Audija, BMW-a i Jaguara. Osvojio je BTCC s Andyem Rouseom, pa Francusku, Italiju, Autraliju… pobjede su bile posvuda. Ušao je i u rally s francuskim asom Yvesom Loubetom i osvajao svoju klasu četiri puta za redom od 1983. do 1986. na Tour de Corse.
Alfa Romeo GTV6 je čista mehanička pornografija Alfa Romeo GTV6 mnogo je više od lijepog lica. Ispod svoje metalne kože, ovaj automobil je pornografija za inženjere, a evo i zašto.
jebe mi se
Koćnice, kao da je autor iz Ilijaśa...
Pa vrijedio je bas zbog v8 iz 1976, sad ne lici ni na sta!
Možel zamjena za Concept 1 😂😂😂😂