Kako su proizvodni kapaciteti u Češkoj iscrpljeni, od sljedeće će se godine Octavija proizvoditi i u Volkswagenovom pogonu u Bratislavi. Uspjehu pridonosi i visoka ocjena zadovoljstva kupaca, po čemu je Škoda već godinama u europskom vrhu (najbolje ocijenjena marka koncerna Volkswagen). Nedavno su se češki automobili počeli prodavati u Australiji, na svom stotom tržištu.
Reinhard Jung, predsjednik uprave Škode, najavljuje za sljedeću godinu povećanje proizvodnje u Kini, gdje se od kraja prošle godine proizvodi Octavia. Sredinom sljedeće godine starta montažna linija nove Fabije, a u 2009. počet će se proizvoditi Superb te će kineski kapaciteti doseći razinu od 100.000 godišnje. Sve veći uspjeh postiže i Roomster, trenutačno najuvjerljiviji monovolumen niže klase, a sljedeće godine planira se i uvođenje Superba druge generacije, koji će, u osnovi, biti napuhani Volkswagen Passat šeste generacije.
To će Škodi omogućiti dodatno povećanje proizvodnje te se u 2010. planira prijeći milijun proizvedenih primjeraka godišnje. Bez obzira na sve, u sljedeće četiri godine ne očekuje se proboj na američko tržište, a marketinški stratezi predviđaju da bi se to moglo dogoditi najkasnije 2012. godine.