Auto Express
0

Deset najuzbudljivijih japanskih auta

Sarajevo-x.com
Toyota WiLL VS
Na japanskom tržištu veliki je broj luksuznih automobila, a magazin Auto Express izabrao je deset najuzbudljivijih.

1. Toyota WiLL VS

Sa svojim fajterskim i robot-stajlingom WiLL VS je skoro deceniju na japanskom tržištu, a došao je na osnovu Toyotinih nastojanja da privuče mlađe i zahtjevnije kupce. Model je lansiran s namjerom da bude u rangu s drugim velikim imenima, ali u osnovi on je Corolla.

2. Suzuki Alto Lapin

Slatka verzija Suzukijevog miniautomobila u Japanu, Lapin, već je prošao kroz dvije generacije i još uvijek izgleda kao da nema ništa drugo na putu. Unutrašnjost - fantastična. Jedino je loše što je dostupan samo na japanskom tržištu.

3. Subaru R1

Vratimo li se unatrag nekoliko godina sjetit ćemo se da je R1 bio Subaruov pokušaj da izgradi mali dizajnerski 660 cc coupe u Japanu što im je skoro uspjelo. U vrijeme kad se Subaru "hrvao" s tim novim, znatiželjnim stilom, R1 se pokazao u najboljem svjetlu. Sa pametnim 2+2 enterijerom, R1 je također bio i sofisticiran, a potom je napravljena i njegova električna verzija, R1e.

  1. Nissan Skyline GT-R

Legendarni Nissan GT-R počeo je sa naizgled bezopasnim automobilom s četvero vrata. No, snažni motor kojim je mogao razviti maksimalnu brzinu višu od 190 km/h učinila ga je momentalno uspješnim na cesti, a time i poželjnim. Iako je možda u sjeni GT-R coupea koji je došao nekoliko godina kasnije, ovo je i dalje jedan moćan stroj.

5. Nissan Be-1

Japanci su dugo bili fascinirani mini automobilima, pa je sredinom 80-ih Nissan odlučio napraviti jedan takav, sa novim imidžom. Bio je to Be-1, prvi od Nissanovih legendarnih "Pike" automobila. Možda mu je trebao malo jači motor od njegovog 1,0 litarskog, ali u Japanu su svi bili zadovoljni njime, a kupci za 10.000 primjeraka ovog modela izvučeni su na lutriji.

6. Mitsubishi MINICA Dangan ZZ-4

Mitsubishi je uložio sve u fantastičan mali ZZ-4 u 1989. godini. To je bio debi u svijetu kad je riječ o proizvodnji motora s pet ventila, a sljedeće izdanje ovog modela imalo je pogon na sva četiri točka. Motor mu je izuzetan, kao i tehnologija, te pruža puno zabave u vožnji.

7. Mazda Roadster Coupe Concept TS

Mazda je napravila neočekivan obrat u cijeloj porodici uglađenog specijalnog izdanja MX-5 u Japanu gdje je svoj legendarni dvosjed preimenovala u Roadster. Ovaj moderni Roadster coupe koncept TS, pojavio se u 2004. sa standardnom MX-5 opremom. 8. Mazda Rotary Coupe Luce

Pomislite li na "rotary mašinu" Mazdini RX-7 i RX-8 vam zasigurno padnu na um. Vratite li se 40 godina unazad Mazda je te mašine ugrađivala u cijeli niz vozila, uključujući i lijepi Luce Coupe. Stilizirao ga je slavni Talijan Carrozzeria Bertone, a uz rotary snagu to je bila neodoljiva kombinacija. 9. Honda Mobilio Spike

Ovaj Hondin model dugo je bio jedan od kultnih u Japanu. Ovaj veseli model izumljen je za one koji na automobile gledaju kao na alat za uživanje. "Rođen" je 2002., a najbolja potvrda njegovog uspjeha je činjenica da Honda namjerava napraviti novu verziju, na bazi ove.

10. Daihatsu Sonica

Mini automobili u Japanu su popularni prvenstveno zbog cijene. Daihatsu je sa Sonicom pokušao nešto drugačije, namjera im je bila testirati gornje slojeve društva s elegantnim coupeom koju su pokrenuli 2006. Odličan za voziti, s puno opreme, Sonica je ispao sjajan automobil, ali zbog visoke cijene nije se realizovao u svom punom potencijalu.