Posljednji niz testiranja pasivne sigurnosti novih automobila u režiji EuroNCAP-a koji je obuhvatio pet novih automobila, i to Citroen Nemo, KIA-u Venga, Nissan Cube, SEAT Exeo i Toyotu Verso, dao je samo jedan automobil koji je ostavrio maksimalnih pet zvjezdica za zaštitu putnika.
U vrijeme kada većina automobila bez problema postiže najbolje rezultate u pasivnoj sigurnosti, ovakav niz loših rezultata prilično je neobičan i razočaravajući.
Istina, jedan od razloga lošijih rezultata su svakako i novi standardi koje je za 2010. Godinu propisao EuroNCAP.
Tako je prag najbolje zaštite odraslih putnika i djece podignut sa 75 na 80 odsto, dok je najveći pomak napravljen u brizi za zaštitu pješaka, gdje je prag tolerancije podignut sa 25 na čak 40 odsto.
Jedan od razloga loših rezultata ovog automobila u EuroNCAP-u navode činjenicu da je Nemo, kao i veliki broj sličnih porodičnih automobila ustvari nastao na osnovi teretnih komercijalnih vozila, kod kojih je u pravilu zabilježen lošiji odnos prema sigurnosti i zaštiti putnika.
Kao velike nedostatke u slučaju Citroena zbilježene su i činjenice da u slučaju ovog automobila nije moguće niti doplatiti za sigurnosne sisteme elektronske kontrole stabilnosti i kontrole ograničenja brzine.
Neobični Nissan Cube je također zaslužio četiri zvjezdice, te je ocjenjen kao uzorno siguran automobil, s tim da mu je bodove za maksimalnih pet zvjezdica oduzela nedovoljna zaštita dječijeg putnika u slučaju frontalnog udara.
Četiri EuroNCAP zvjezdice je ostvarila i nova KIA Venga, s tim da su i kod nje zabilježene primjedbe. Glavni problem ovog automobila pokazao se pri frontalnom udaru, kada je sigurnosni pojas na vozačevoj strani djelimično prerezan nosačem sjedišta, što se smatra oszbiljnom konstrukcijskom greškom.