auto
1

BMW Grupa zabilježila snažan početak nove finansijske godine

Klix.ba
BMW Grupa je tokom prvog kvartala 2014. godine zabilježila porast prodajnog volumena, prihoda i zarade te na taj način još jednom učvrstila svoje mjesto vodeće svjetske automobilske kompanije u premium segmentu.

Ukupan broj isporučenih vozila BMW Grupe (BMW, MINI i Rolls-Royce) širom svijeta u 1. kvartalu narastao je za +8,7% u odnosu na isti rezultat prošle godine te je zabilježen i novi rekord u broju isporučenih vozila u nekom kvartalu, a iznosi 487 024 vozila.

BMW brend zadržao je tako svoju poziciju vodećeg svjetskog lidera u premium segmentu automobilske industrije te je po prvi put u historiji zabilježen rezultat od preko 400 000 prodanih vozila u nekom kvartalu jedne finansijske godine. Prodaja na svjetskom nivou je porasla za +12,3% dok su serije 3, 5 i 6 kao i X5 zadržale liderske pozicije unutar svojih segmenata.

Gledajući unutar pojedinih BMW modela, bilježi se rast prodaje „X“ modela i to X1 za +14,8%; X3 za +10,9% i X5 za +13,8%. Od ostalih modela potrebno je spomenuti seriju 3 koja bilježi rast od +6,7% i seriju 5 s rastom od +6,8%. Posebno treba istaknuti značajan porast prodaje serije 6 od čak +33,2%. Serija 7 također se ponosi prodajnim rezultatom u I. kvartalu ove godine i bilježi rast od +2,3% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Potražnja za BMW i3 raste iz dana u dan. U I. kvartalu ove godine prodano je 2 022 ovog inovativnog električnog vozila širom svijeta te je tendencija da će se u nadolazećim mjesecima ta brojka još više povećavati, posebno povećanjem njegove dostupnosti. Naime, veliki broj prodanih vozila do sada bio je namijenjen različitim tržištima u svrhe njegove promocije i prezentacije. Trenutno se dnevno proizvede oko 1.000 komada BMW i3, a predviđanja govore kako bi najznačajnije njegovo tržište moglo biti SAD.

U skladu s očekivanjima, MINI je zabilježio pad prodaje u I. kvartalu ove godine i to za -12,5%. Glavni razlog tomu je iščekivanje novog MINI Hatch-a koji se na tržitu pojavio tek u martu. Ipak, treba naglasiti kako i MINI Countryman i MINI Paceman bilježe rast prodaje.

Rolls-Royce ostaje i dalje neprikosnoveni lider u ultra-luksuznom segmentu. U prvom kvartalu ukupno je prodano 897 Rolls-Royce širom svijeta što je rast od +39,7% u usporedbi s istim periodom prošle godine. Posebno se tu ističe porast potražnje za različitim modelima iz Ghost i Phantom porodice.

Usprkos teškim uslovima i konkurenciji koja vlada na međunarodnom tržištu u segmentu motocikala, BMW Grupa predviđa daljnji porast prodaje svih svojih motocikala koji je i zabilježen u I. kvartalu.

Također se predviđa daljni rast prodaje svih brendova BMW Grupe u 2014. Godini, a ova predviđanja BMW Grupa temelji na pretpostavkama da svjetska privredna i politička situacija do kraja godine ostane stabilna.

Vezani članci