Pad prodaje
0

Audi zabilježio veliki pad prodaje zbog novih standarda

Klix.ba
Ovu godinu na tržištu novih automobila svakako će obilježiti veliki padovi prodaje na koje nije ostala imuna gotovo nijedna marka. Naravno, glavni uzrok je nova procedura testiranja i standarda koje moraju ispuniti novi automobili, a Audi je objavio koliko je to njih omelo u poslovanju.

Prodaja Audija u Evropi je u septembru ove godine pala za 56 odsto, i to primarno zbog "uskih grla" u procesu isporuke izazvanih uvođenjem "Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure Procedure" (WLTP) procedura.

Ovaj pad je pojačao efekat pada Audijeve globalne prodaje od 22 odsto za ovaj mjesec. Prodaja je naviše pogođena ovim procedurama u Njemačkoj, gdje je Audi zabilježio pad prodaje od čak 69 odsto. Prodaja Audija u Britaniji bila je niža za 53 odsto, u Francuskoj je pala 53 odsto, 52 odsto u Italiji i 60 odsto u Španiji.

U isto vrijeme, broj isporuka u Kini je porastao za 13 odsto, a prodaja u Sjevernoj Americi porasla je za 1,2 odsto.

"Nakon iznad prosječne prodaje u Evropi u protekla dva mjeseca zbog prodaje modela, sve praznije prodavnice i ograničenja u prodajnom portfelju imali su negativan uticaj na isporuke u septembru", rekao je Audi u izjava .

U procesu usklađivanja sa WLTP procedurama, koje su stupile na snagu 1. septembra, pogođeni su i drugi proizvođači automobila, dok je zanimljivo kako su najprodavaniji modeli i verzije Volkswagena usklađeni na vrijeme sa WLTP pravilima, čime je ova mrka izbjegla stvaranje zastoja u procesu isporuke automobila, što bi ih pogodilo još i više nego njihovu grupacijsku komapniju Audi.