Unatoč tome što je Audi planirao prodavati 50 posto proizvodnje modela Q7 u Americi, ingolstadtski proizvođač na to je tržište uspio plasirati samo 30 posto proizvodnje. Glavni uzrok tome je rast cijene nafte zbog čega veliki i rastrošni SUV-ovi u SAD-u više nisu toliko popularni, javljaju hrvatski mediji.
Da u svakoj nesreći ima i nešto sreće pokazalo je europsko tržište na kojem je potražnja znatno veća od planirane. U Audiju priznaju da im je zbog deviznog tečaja i zahtjeva za konkurentnom cijenom u odnosu na domaće proizvođače, u SAD-u zarada po primjerku znatno manja neko u Europi.
Kako bi zadovoljili kupce Starog kontinenta u Audiju su dnevnu proizvodnju povećali sa 200 na 300 automobila.
Možda vas zanima
"Nemam pomoć ni od koga"
Dragana Mirković plakala govoreći o razvodu pa poručila: Nije me sramota reći da sad nemam novca
Zanimljiv test ličnosti