Podstaknuti uspjesima koje su prethodne godine ostvarili u GT šampionatu, uz maksimalnu fokusiranost prema WEC-u, u ekipi su već potvrdili učešće sa četiri Vantagea GTE u klasama Pro i Am. Sva četiri automobila nastupiće na ovogodišnjem Le Mansu, što će biti najveći broj fabrički pripremljenih Aston Martina koji je do sada nastupio na jednoj trci. U rezervi se čuvaju još dva automobila.
U klasi GTE Pro nastupiće maksimalno dorađeni prošlogodišnji Aston Martini Vantage GTE sa startnim brojevima 97 i 99. Dan Sayers, glavni inžinjer u AMR-u, kaže: "Prilikom pripreme naših automobila za ovu sezonu tim se fokusirao na povećanje upravljivosti, uz optimiziranje ukupnih performansi.“
U bojama kompanije Gulf u vozilu sa brojem 97 nastupa Britanac Darren Turner kojem je ovo deveti nastup za Aston Martin Racing. Nijemac Stefan Mücke, koji je u timu od 2008. godine, opet će voziti uz Turnera. Njih dvojica nastupiće u svim trkama WEC kalendara, s ciljem osvajanja titule u klasi GTE Pro. Na 24 sata Le Mansa i na 6 sati Spa-Francorchampsa uz njih će nastupiti i povratnik iz klase LMP1, Britanac Peter Dumbreck. Drugi Vantage sa startnim brojem 99, koji će se također takmičiti u klasi GTE Pro, ugostiće nove članove Aston Martin Racinga. Vozač Formule 1, Brazilac Bruno Senna i Francuz Frédéric Makowiecki, voziće sve trke WEC-a, dok će im se na Le Mansu i Spa-Francorchampsu pridružiti Britanac Rob Bell.
Vantage sa startnim brojem 95, koji je pripremljen u skladu sa prošlogodišnjim specifikacijama za nastup u klasi GTE Am, rezervisan je za tri Danca: Allan Simonsen, Christoffer Nygard i Kristian Poulsen. Isti trio vozio je na prošlogodišnjem Le Mansu za ekipu Aston Martin Racing.
Drugi Vantage sa startnim brojem 96, koji će također nastupiti u klasi GTE Am, voziće Nijemac Roald Goethe i Britanac Stuart Hall, koji su se na prošlogodišnjoj trci 6 sati Silverstonea pokazali sjajnim tandemom. Uz njih, tu je i veoma uspješan britanski vozač Jamie Campbell-Walter.
Uz WEC šampionat, Turner, Mücke i Senna voziće i prvu u kalendaru trka američke Le Mans serije, 12 sati Sebringa.
“Prošle godine smo dokazali koliko su brzi i pouzdani naši automobili. Za ovu sezonu imamo 30 odsto novih komponenti. Smanjili smo težinu i optimizirali njenu raspoređenost. Unaprijedili smo i ovjes... Cilj je pobijediti na Le Mansu i osvojiti WEC šampionat. Pravo je zadovoljstvo imati ovakvu vozačku postavu u godini kada proslavljamo stogodišnjicu Aston Martin kompanije“, rekao je John Gaw, šef tima Aston Martin Racing.