Komentari (11)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
neshvatljivo dat 8500 dolara - "restauracija" ce ga kostat ko nov auto....
da je vw 1.9 tdi, izbacili bi mu vodu iz turbine i on bi potom zaverglao
Ovaj auto je bio odgovor Honde Ferariju. Na razvijanju je licno Sena predvodio inzinjeriju.I dan danas mami uzdahe.
gledao sam usporedbe na yt, ferrari je bio brzi na trci ubrzanja ali tamo gdje je najbitnije, na stazi Honda NSX je cijepala Ferrarija nevjerovatno, cak sam bio neprijatno iznenadjen koliko je Ferrari bio neupravljiv..mislim da je cak u tom periodu bila Testarossa aktuelna
Znate kako ce je restaurirat, kupice drugog "donora", i ustvari napraviti od ovog auta tog donora i to ej to. A od ovog se moze iskoristiti nista ili jako jako malo