Komentari (44)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
On baš ne odustaje...
NAKON POBJEDE AK PARTIJE Gigantski projekti u Turskoj dobijaju novi zamah Projekti ukupne vrijednosti 100 milijardi dolara uključuju brzu cestu Kuzey Marmara Otoyolu, most Yavuz Sultan Selim, treći aerodrom u Istanbulu, Canal Istanbul, proturaketni odbrambeni sistem velikog dometa, Eurasia Tunnel i Finansijski centar Istanbul. - Projekti izgradnje nuklearnih elektrana - Prva nuklearna elektrana u Turskoj, Akkuyu, biće izgrađena u provinciji Mersin, na mediteranskoj obali Turske. Njom će upravljati ruska državna korporacija za atomsku energiju - RosAtom, sa radnim vijekom od oko 60 godina. Troškovi izgradnje će iznositi 22 milijarde dolara, a elektrana će posjedovati najnoviju tehnologiju i najveće sigurnosne standarde. Godišnje će proizvoditi 35 milijardi kilowatt sati električne energije, a sva četiri reaktora će postati u potpunosti operativna do 2023. godine, na 100. godišnjicu od osnivanja Republike Turske. Kako bi smanjila ovisnost o uvoznim energentima, Turska do iste godine planira izgraditi ukupno tri nuklearne elektrane. Francusko-japanski konzorcij će izgraditi drugu nuklearku u Sinopu, na crnomorskoj obali. Treća elektrana je u fazi planiranja, a biće po svoj prilici izgrašena u regiji Igneada, na sjeverozapadu Turske. - Projekat "Transanadolski plinovod" (TANAP) - Projekat TANAP će transportovati prirodni gas iz azerbejdžanskog nalazišta Šah Deniz 2, preko Gruzije i Turske, na evropsko tržište. Plinovod će se u Grčkoj priključiti na Tran jadranski plinovod (TAP), koji će ga povezati sa evropskim sistemom. Ukupna vrijednost projekta je oko 10-12 milijardi dolara, a TANAP će biti integralni dio Južnog gasovodnog koridora, koji će decenijama osiguravati redovno snabdijevanje Evrope prirodnim gasom. Planirano je da će TANAP postati operativan 2018. godine sa kapacitetom od 16 milijardi kubnih metara gasa, koji će se do 2023. godine povećati na 23 milijarde, a do 2026. godine na 31 milijardu kubnih metara prirodnog gasa. - Autoput Sjeverna Marmara i most Yavuz Sultan Selim - Yavuz Sultan Selim će nakon završetka radova postati i treći most preko Bosfora, koji će spajati evropsku i azijsku stranu Istanbula. Osam saobraćajnih traka i dvije željezničke trake biće postavljene u istom nivou. Izgradnja trećeg mosta preko Bosfora će biti rezultat inžinjerskog umijeća i najnaprednije tehnologije, u kojoj će učestvovati tim sa najvećim brojem turskih stručnjaka. Estetskim i tehničkim odlikama, postaće jedan od najvažnijih mostova u svijetu. Na njega će se nastavljati brza cesta Kuzey Marmara Otoyolu (autoput Sjeverna Marmara), koja će zaokružiti vrijednost projekta na 1,6 milijardi dolara. - Treći aerodrom u Istanbulu - U istanbulskom distriktu Arnavutkoy je u toku izgradnja trećeg gradskog aerodroma, sa godišnjim kapacitetom od 160 miliona putnika. Tender za izgradnju ovog zdanja je 2013. godine dodijeljen Konzorciju Cengiz-Kolin-Limak-Mapa-Kalyon, kojeg čine turske kompanije. - Canal Istanbul - Canal Istanbul je umjetni komunikacijski kanal koji će biti izgrađen paralelno sa Bosforom, a spajaće Crno more sa Mramornim morem. Uveliko će olakšati brodski saobraćaj, naročito za naftne tankere, koji prolaze preko Bosfora. Kanal će imati kapacitet od oko 160 brodova dnevno i biće dovršen do 2023. godine. Ukupna vrijednost projekta: 15 milijardi dolara. - Finansijski centar Istanbul - Cilj izgradnje ovog centra je stvoriti povoljne uslove koji će Istanbulu omogućiti da postane jedan od vodećih finansijskih centara u svijetu. Projekat vrijedan 2,6 milijardi dolara je integralni dio plana Republike Turske da se plasira među 10 najvećih ekonomija svijeta. Očekuje se da će centar biti završen do 2018. godine. U njemu će biti smješteni glavni uredi najvećih državnih finansijskih rijela, državnih i privatnih banaka i sličnih poduzeća. Prostiraće se na površini od 45 miliona kvadratnih metara uredstkog, stambenog, maloprodajnog, konferencijskog, hotelskog i parking prostora. - Autocesta Gebze-Orhangazi-Izmir - Autocesta dužine 433 kilometra, koja će povezivati Gebze, Orhangazi i Izmir biće najveći cestovni infrastrukturni projekat u turskoj historiji. Omogućiće skraćivanje puta od Istanbula do Izmira sa trenutnih osam, na samo tri i po sata vožnje. Projekat će biti implementiran kroz partnerstvo između državnih i privatnih firmi, a najavljeno je da će biti dovršen do 2018. godine. Počinjaće u gradu Gebze, na sjevernom dijelu zaljeva Izmit, a dijelom će spajati crnomorsku sa egejskom obalom.
Kao pravo;Citajte malo ekonomija pada. nazaposlenost raste u Turskoj!Cilj babe je islamska drzava gdje bi on imao neogranicenu vlast!S Erdoganom ode turska u helac!
mogu samo da te mrze oni što te ne vole
Polako. Čekajte dok čo'ek završi ovaj mandat pa probajte za par godina opet.
Cilj je 2023 godina ((:
turska ce izgleda zavrsiti kao libija, irak, sirija. sekularnu diktaturu ce zamijeniti haos, vjerski sukobi i raspad drzave. sad se vidi da je EU bila u pravu svo vrijeme nedopustajuci turskoj ulazak u zajednicu.
Uvodi ono sto on naziva diktaturom u Libiji,Iraku i Siriji uvodi isti sistem a zeli da rusi isti sistem po kojem vunkcijonisu druge drzave da nije rata u Siriji i Iraku Turska nikad nebi bila ekonomska sila samo poredite Tursku prije rata u te dvije zemlje i sad zato turcima ne ide u prilog da se smiri situacija u tim zemljama
redzep jeste diktator alje tursku ekonomiju probudio, to ti nece uspjeti jedan kokuz koji je nekad bio niza srednja klasa na zapadu a sad voza mercedes i kupuje i basnoslovno renovira skupi stan u elitnom mejtasu, referendum je najpostenija stvar, neka se korumpirana opozicija turska potrudi da ga skine s vlasti umjesto sto podrzava teroristicke napade u turskoj, isto je i kodnas kao i na cjelom balkanu gdje opozicije nema gdje je oni koji seizdaju ljevicarima pljujuci na sve stranke na kraju zavrse kao savjetnici politicara, ns zaposljava svoje direktorske kadrove gdje god moze, privatizira drzavna zabavista, pravi put kroz tudju njivu, a o sdp da ne govorim, basnoslovni krediti prebacivanje imovine na zenu, kradja tudjih stanova il kupovina po mizernim cjenama, voznja skupih automobila, razni platni spiskovi, poltronizacija sa svakom strankom kako bi se uslo u vlast, niko medjunarodnih predstavnika nijereko dasu uturskoj nelegalni izbori niti se na jutjubu moze pronaci kao sda kradja
O čemu ti pričaš majke ti mile?
A sta znaci to 'predsjednicki sistem'?
to ti znaci jos brzi i veci razvoj turske.
Ubi dusmane u pojam.
samo jos sistem treba uvesti i bice turska jos veca sila
Ma bravo, korumpirani retard koji hoce da unisti sve sto je Ataturk napravio, jos vise hoce da unisti Tursku. Samo je pitanje vremena kada ce konj uvesti Seriaski zakon, pa cemo onda moci prikljuciti kablove na Ataturka i praviti elektricnu energiju od toga koliko ce se covjek okretati u grobu