Brazil o istrazi
0

Pronađeni ostaci 'ne pripadaju palom Airbusu'

FENA
Foto: AFP
Foto: AFP
Brazilski dužnisnik izjavio je kako pronađeni ostaci aviona uopće ne pripadaju nestalom Airbusu, jer dio materijala pronađenog na površini mora ne odgovara onome francuskog aviona.

Ramon Borges Cardoso kazao je kako krhotine aviona ranije pronađene ne pripadaju Airbusu A300, potkrijepivši to primjerom drvenih paleta pronađenih u moru, koje francuski avion nije imao, prenosi BBC.

Izvršni direktor Air Francea Pierre-Henri Gourgeon u međuvremenu je izvijestio rodbinu nestalih putnika kako više ne postoji nada da je iko preživio pad aviona te rekao kako se on raspao u zraku ili pri padu u more. Ostali dužnosnici tvrde kako je sigurno da avion nigdje nije sletio.

Dok brazilski ratni brodovi pretražuju Atlantski okean na mjestima pronalaska ostataka, tri nova brazilska ratna broda i jedan francuski brod opremljen malim podmornicama na to pbi odručje trebali stići kroz nekoliko narednih dana.

Cardoso je rekao kako gorivo pronađeno na morskoj površini vjerojatno pripada avionu, ali je istaknuo i kako velika masna mrlja koja je uslikana na tom području dolazi najvjerojatnije s broda.

Na kraju je kazao kako se potraga nastavlja, a glavni njezin cilj sada je pronaći tijela putnika, no spasiteljima u prilog ne ide vremenska prognoza koja za danas najavljuje loše vrijeme iznad tog dijela Atlantskog okeana.

"Vrijeme nam ističe u pronalasku ostataka aviona prije nego li se oni previše rašire po moru ili potonu na njegovo dno", kazao je francuski vojni glasnogovornik Christophe Prazuck te dodao kako je prioritet locirati olupinu aviona prije potrage za crnim kutijama.

Francuski dužnosnici, međutim, već su izjavili kako je vrlo lako moguće da potraga neće pronaći crne kutije, a naglasili su kako još uvijek ne znaju ni što je uzrokovalo pad aviona.

Zasad se istražitelji oslanjaju na automatske poruke primljene prije nestanka aviona, ili njegovog pada, koje sugeriraju otkazivanje svih sistema u njemu dok je letio kroz nevrijeme. Istražitelji sugeriraju kako su se senzori za brzinu ili ugasili ili zamrznuli, što je prouzrokovalo krivo očitanje podataka u računalnim sistemima aviona.

Ukoliko je to bio slučaj, avion je mogao naglo usporiti ili naglo ubrzati leteći kroz nevrijeme, što ga je moglo rastrgati zbog prevelike brzine ili srušiti zbog premale.