Gradit će se četiri godine, a cijena će mu biti oko dvije milijarde kuna, izjavio je Radić i naglasio kako je to najveći most u Evropi koji se trenutno gradi.
Most će omogućiti bolju vezu dubrovačkog kraja s ostalim dijelovima Hrvatske, a približit će i najjužnije otoke (Mljet, Lastovo) ostalom dijelu zemlje, istaknuo je Radić.
Investitor gradnje su Hrvatske ceste d.o.o., izvođači su Konstruktor iz Splita, Viadukt i Hidroelektra iz Zagreba, a projektant je zagrebački Građevinski fakultet.
Stranka demokratske akcije jučer je osudila Radićevu najavu o početku izgradnje mosta bez date saglasnosti Bosne i Hercegovine. Unilateralni potezi Hrvatske oko gradnje mosta kopno - Pelješac ne doprinose prijateljskim odnosima BiH i Hrvatske i dodatno kompliciraju situaciju oko granice na moru između dviju država, izjavio član Predsjedništva BiH Haris Silajdžić, dodajući da se BiH ne protivi suverenom pravu Hrvatske da povezuje dijelove svog teritorija, ali da to ne može raditi na način koji krši prava i interese BiH. Hrvatski premijer Ivo Sanader poručio da Hrvatska ima nesporno pravo gradnje mosta kopno - Pelješac, te da u potpunosti odbacuje bilo kakve teritorijalne pretenzije BiH na područje oko mosta.