Komentari (3)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Koji je sljedeci korak ? Uvodjenje zakona o obaveznoj kupovini kola. Na primjer stanovnik USA je zakonski duzan da kupi nova kola svake tri godine. Koliko ja poznajem \"demokratiju\", to ,je veoma, veoma moguce.
Jos jedan detalj. Izgradnja autoputeva i cesta 1950 godina je finansirana od strane poreznih obveznika, a ne proizvodjaca automobila. Dakle trostruki \"demokratski\" lopovluk. Privatnici (poduzetnici, kapitalisti), su prvo ukidali javni komunalni transport, s cime su primoravali privatne osobe na kupovinu automobila, a potom izgradnju autocesta pomocu poreznih sredstava, da bi se \"mogle\" (te iste osobe) \"ugodno\" voziti autocestama.
U USA je bila kriza 1930. Iz krize se djelomicno izaslo pomocu New deala (novo djelenje, novi dil, dogovor), i velikim investicijama iz saveznog (federalnog) budzeta. Ali to nije puno pomoglo, najvecu pomoc u reorganizaciji americke privrede je pruzio rat (2 svjetski rat). U tim godinama 1930, 1940 je veliki broj americkih gradova, razvio veoma dobar javni prevoz, tranvaji, trolejbusi, autobusi. Tokom 2 svjetskog rata su privatne i privredne osobe imale ogranicenja u snabdjevanju gorivom i gumama za automobile. Poslije 2 svjetskog rata su \"demokratski\" kapitalisti (inace vlasnici GM, Forda i drugih vecih firmi za prozvodnju privatnih (individualnih) sredstava za prevoz ljudi i robe), uz pomoc lobija progurali zakon o javnim kompanijama (to jest o poduzecima poput javnog prevoza). U tom \"zakonu\" je dozvoljeno privatnim osobama i kompanijama, da kupuju dionice, to jest ucesce u vlasnistvu, u javnim kompanijama (poput komunalnog javnog prevoza). To su komapnije i radile. Tokom 1950-tih GM, Ford, i drugi su preuzeli vecinsko vlasnistvo nad javnim transportom u 30-tak najvecih americkih gradova. Zatim su postupno uvodjene promjene u poslovanju tih javnih kompanija, koje su samim tim postale privatne kompanije. Ukidane su tranvajske linije, koje su u pocetku zamjenjivane sa trolejbusima, zatim sa autobusima, a potom su zbog \"nerentabilnosti\" ukidane i autobuske linije u javnom prevozu. Od tada su (vecina amerikanaca) primorani (normalno \"demokratski\") da \"moraju\" imati svoja vlastita kola. U ovoj vijesti se ne spominje, kakvu to strukturu Obama zeli izgraditi. Jer ne zaboravite u USA je oil pick (vrhunac prozvodnje nafte) dostignut 1970. Od tada se iz americkog tla i primorja, vadi svake godine sve manje nafte. Vadjenje nafte je spalo na nekadasnju trecinu. Sto se tice ostatka svijeta, vecina strucnjaka tvrdi da je vec bio oil pick . ili da je jako blizu, za par godina. Od oil picka ce prozivodnja (ali NE i potraznja) stalno opadati. Prosle i ove godine smo imali priliku vidjeti sta ce se dogadjati. Dakle kakvu to infrastrukturu Obama zeli praviti. ???? Infrastruktura koja bi se zasnivala na fosilnim gorivima (nafta) je cisto LUDILO, bez obzira na klimatske posljedice. Naime NAFTE vise NEMA. Zadnje veliko polje nafte je otkriveno prije 40 godina. A najveca polja nafte u Arabiji, Kuvajtu, Iraku itd, su veoma stara i isprpljena.