Vozni park je toliko uništen da se dnevno propušta i 1.000 vožnji
"Imamo obavezu da kao Sindikat u ime radnika našeg preduzeća svim građanima uputimo izvinjenje za sve neugodnosti koje im se dešavaju zbog ispuštenih vožnji, a koje su posljedica pada voznog parka odnosno velikog broja neispravnih vozila.", navodi se u saopćenju.
Sindikat također upozorava i na to da "ovo preduzeće umire i da će naši sugrađani ostati bez žile kucavice ovog grada".
Sindikat vozača smatra da za sadašnju situaciju nisu krivi u GRAS-u, nisu krivi radnici, već Vlada KS sa premijerom Fikretom Musićem na čelu i resornim ministrom za saobraćaj Harisom Lulićem. Nakon svih apela Vlada KS uporno obmanjuje obećanjima kako ima dobre namjere za spas ovog preduzeća. Upravo ovo stanje na terenu, nezadovoljstvo građana i uništena vozila, jesu pravi pokazatelj njihove 'dobre volje' da se ovo preduzeće spasi. Od aprila ove godine preduzeće je doživjelo najveći krah od kada postoji. U ovom periodu je vozni park uništn toliko da se dnevno ispušta čak i po 1.000 vožnji.", stoji u saopćenju.
Iz GRAS-a navode da njihovi radnici traže sredstva za rad i odgovarajuća vozila kojima mogu prevoziti putnike.
"Da li su radnici GRAS-a krivi što skretnica na Skenderiji ne radi 10 mjeseci? Ko je kriv za kružni tok na Dobrinji pa sada trolejbusi ne mogu saobraćati i zamjenjuju ih samo dva autobusa, a putnici vrijeđaju vozače iako oni samo rade svoj posao.", navode iz Sindikata vozača GRAS-a i ponavljaju da je krivac za ovakvo stanje Vlada KS, ali da se krivica pokušava prebaciti na radnike.
Ako sačuvamo preduzeće GRAS ovaj grad i kanton će imati svoju žilu kucavicu, navodi se između ostalog u saopćenju koje potpisuje Nazif Dacić, predsjednik Sindikata vozača gradskog saobraćaja GRAS-a.