Komentari (72)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Citiram text novinara klixa: ''Sudeći prema izjavama očevidaca, automobili su se sudarili nakon naglog kočenja prvog vozila u lancu, koje se zaustavilo na semaforu, odnosno Audija Q5. Druga dva vozila nisu uspjela na vrijeme reagovati te je u Audija udario automobil Golf, a treći u lancu bio je Opel.'' E sad ispade ono ,vise vjerujem vama nego svojim ocima.A slika u prilogu pokazuje izmedju ostalog,da je Golf udario u zadnji kraj Opela??? Jedino ako nisu sva 3 vozila,kretala se u rikverc? Pa stvarno ne mogu da vjerujem,jel kod vas u redakciji rade djeca koja uredjuju skolske novine iz osnovne skole? Pa i oni bi bolje tekstove pisali...
Dobro ba vještak skontali smo ne moraš više.
Tako obicno zavrsi kad se papak zaleti, pa u zadnjem momentu odustane od prolaska kroz crveno, a najgori dio je sto iza njega voze jednaki papci koji su ocekivali da on prode kroz crveno, rezultat vidite na slikama gore...
Ovaj Golf kao od papira. Udario u zadnji dio Insignie na kojoj se s ove fotografije ne vidi nikakvo (barem značajno) oštećenje dok Golf izgleda kao da se u betonski stub zapucao.
"Mehki" su gofovi, ja sam se zapuco u alfu romeo pa se zguzvo ko papir a na alfi nista ... :)
Samo necemo spominjati da auto po EU regulativi moraju s prednje strane biti meksa, radi ublazivanja posljedica za pjesake u slucaju sudara. Hauba golfa je udarila u zadnji trap insignije i tu u najcvrsci dio... Ali golf je mekan... Nisam fan ni jedne marke, al' treba biti objektivan
skup udees
Postoji osnovana sumnja teorije zavjere da je nereca namjerno izazvana zbog reklame doticne picerije na vozilu.iz dobro obavjestenih izvora saznajemo da se povecao se broj narudjbi
ovo je neko posudio audija, pravi vozac audija nikad ne koci na semaforu (niti daje amigavac, niti propusta pjesake ili auta, niti ceka u redu na semaforu, niti parkira izmedju linija, niti ga zanima da li je to parking ili nije - svaki trotoar je parking) PRAVDA ZA VOZACE AUDIJA!
Opet ubice s golfovima terorišu pošten svijet. Sačuvaj nas Bože bolesti, nesreća, SDA i vozača golfova.
Gadnooo bas bas, pod rucnu ne na gassssss
Redovno je u ovim lancanim sudarima uzrok SUV. Visok, ne vidis ispred njega, jos kad papak zatamni stakla i onda naglo koci. Iza dzipova drzati ekstra rastojanje. Problem je sto cim malo pustis rastojanje neki papak ti se ubaci ispred i napravi jos veci problem. Najbolje izbjegavati voziti iza dzipa, sto mnogi i pokusavaju pa onda se ugrozi saobracaj zbog promjene trake. Uglavnom vlasnicima dzipova: jebo vas dzip po gradu!
adtv hajde ne seri, ti ocito ili nikad nisi vozio u Sarajevu u spici ili se pravis pametan citirajuci pravila. Jedno je teorija a drugo praksa. U praksi NIKO ne drzi odstojanje, kad bi svako vozio 10 metara iza drugoga niko ne bi na posao stigao. Jednostavno cim malo pustis odstojanje taksista ti se uvali ispred i onda koci da u njega ne udaris. Kroz normalno auto koje nema zatamljena stakla lijepo vidis sta se desava ispred i mozes na vrijeme reagovati. Kad je dzip u pitanju ne vidis i nemas nacina da znas kad ce on i zasto zakociti.
adtb: hajd ne rise. Ti oćito nikad nisi vozio u Sarajevu u špici. Jedno je teorija i pametovanje a drugo praksa. Kad navali špica auta u nedovoljnom kapacitetu cestovnog prometa u gradu, šta misliš gdje bi prispio da svako drži odstojanje 50 metara. Čim pustiš nekog 10 metara taxo dolazi i uvaljuje ti se ispred pa ti koči da ga ne udariš. Kad je normalno auto u pitanju lijepo vidiš kroz njega i znaš šta se dešava ispred, možeš predvidjeti naglo kočenje. Kad je džip u pitanju ili kamion nemaš pojma i zato pogledaj statistiku lančanih sudara, u 80% je džip uključen. Naravno da treba držati rastojanje koliko je moguće ali je činjenica kurčenje po gradu sa džipovima zatamljenih stakala i to često ugrožava saobraćaj.
gas gas :)
531-532 meni najdrazi broj :D
Petri jedan, Petri dva :)
..moze jedna dzambo kajmakusa ;)
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
Ovi sudari vise nikome nisu zanimljivi... svi smo ih se nagledali jer su nazalost svakodnevnica. Problem je sto svaki sudar, manji ili veci automatski znaci obustava tramvajskog saobracaja.
Ako je treci u lancu bio opel a na slici vidimo da je golf 5 udario u zadnji dio opela to jest da je golf treci,,dolazimo do zakljucka da je opel udario u zadnji dio i audija i golfa,klixova teorija relativnosti :)))))
Ovo gledali display na SCCu
Deja-vu.
Kaze u tekstu da je Insignia treca u lancu, ali haman je na slici prosla kroz Golfa.
Golf se zabio u nju, a insignia u audi, a malo je falilo i tramvaj da se zabije u njih...