Komentari (46)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
ne vezano za ovu nesrecu, ali kod nas narod ne zna da vozi autoputem. Frajko lijevom trakom guli 80 na sat.
Zataskava se da na toj dionici izvodjac radova nije uradio stvar kako treba. Svake godine rekonstrukciju rade sto se vidi i po asfaltu ali niko nista ne poduzima. Kod najmanje kise stvaraju se barice na tom djjelu tacno i pri standardnoj brzini na autoputu, predstavlja potencijalni dmttni slucaj. Mediji neka to istraze a lako je pregledati arhivu koliko cesto se ndsrece desavaju upravo tu.
Tačno na ovom mjestu iste nesreče se ponavljaju,nije urađen odvod kišnice,a što je još veči apsurd ovo je most tako da to mogu riješiti za par sati.
na ovom mjestu auto puta (lijeva traka)ima totalno loše riješeno odlazak vode dok pada kiša i napravi se ogromna lokva koja bukvalno izbacije auto iz trake
otkazo software
Pa napisite samo na auto-putu, nece sigurno biti izmedju Gorazda i Zvornika. Ili da nije na relaciji Tuzla-Doboj, ili Drvar-Mrkonjic?
vozim jaguara i imam esp i dsc i u ovakvim situacijama se samo kratko upali lampica koja mi da do znanja nasto sam naletio i ugradjen procesor odmah u djelicu sekunde salje naredbe za neovisno i posebno koordinirano kocenje za svaki tocak pojedinacno dok se to ne prileti! znaci mozes drzat dobro pravac! Naravno i gume moraju bit tip-top ko ljubicica
ko mi dadne minus ne voli bosnu Hejj Hejj Hejj
Joj jaguar. Da nisi firaun, ono jaguar, februar, mart
getača opet
Ovi preširoki autoputevi stvaraju zabunu kod vozača svojom širinom i brojem traka. Nije šala ali to je ipak koridor VC.
...da, pravi koridor, i to svake strane zaustavne trake sa propisnim SOS telefonima... ((:
Autput je uradjen potpuno OK. A da ste Vas dvojica ikada prosli ovim dijelom vidjeli bi da se ovdje radi o mostu, na kojem nema zaustavne trake, kao sto je to i slucaj u vecini slucajeva u Europi.
Golf 5 je zakon, sudar sa kamionom, otpane točak ali čovjek prođe bez povrede !
Zimske gume. prilagodjena brzina, oprez radi kise i do ovog ne bi doslo
Mozda bolje prijanjaju uz moklru cestu, ko ce ga znati. Ja sam vozacku dobio preko stele a moj Range Rover L405 sa full opremom nema problema sa ovim, plovi ko ladja. Imam mehanicara-savjetnika kojem dajem svaki mjesec 50KM da mi kaze i uradi sve sto treba, kad treba zamjeniti gume, ulje, filtere i sve ostale perepetije oko kola.
Ovaj most je crna tacka na ovoj dionici i ko ne zna,a prolazi prvi put po kisi, ima velike sanse da izgubi kontrolu nad vozilom.
Ovde nema ni znak upozorenja.U slučaju kiše kolovoz klizav.
Uglavnom su u ovakvim slucajevima krivci vozaci, ali oni koji svakodnevno putuju na ovoj dionici ce se slozitti da je do sada na ovom mostu bila vecina od ukupnih nesreca na novoj dionici Sa-Ze, sto znaci da je struka zatajila i da nesto nije u redu sa nagibom krivine i kanalima za odvod vode.
"dobio je dobio"
jos jedan pilot