{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Vodič o duši Hercegovine s bezbroj razloga za obilazak

F
16.5.2011. u 13:19
0
7
Vodič o duši Hercegovine s bezbroj razloga za obilazak
0
Turistički vodič "Putovanje kroz Hercegovinu. Priče o hrani i seljanima" Andrea Semplicija i Maria Boccia predstavljen je danas u Bošnjačkom institutu u Sarajevu.
Vodič su realizovali nevladina organizacija Oxfam Italia i Regija Toskana u saradnji s Udruženjem Okusi Hercegovinu, u okviru integrisanog projekta PRICES - APQ Balkan, koji finansira talijansko ministarstvo za razvoj privrede i ministarstvo vanjskih poslova te talijanske regije, a izdavač je Buybook.

Publikacija je za sada objavljena na engleskom i talijanskom jeziku, a turistima na pristupačan način govori o ljudima, krajolicima, tradicijama i proizvodima Hercegovine omogućavajući im tako da se bolje upoznaju o prirodnim i kulturnim ljepotama Bosne i Hercegovine.

Vodič istovremeno služi i kao poticaj javnim i privatnim akterima u BiH za ponovno otkrivanje i valorizaciju njihovih proizvoda, recepata, tradicija koje iščezavaju, a čija je posljedica gubitak identiteta, biodiverziteta, a i mogućnosti za jačanje turističke ponude u Bosni i Hercegovini.

Kako je danas na prezentaciji kazao Sorinel Ghetau, koordinator Oxfam Italije za jugoistočnu Evropu, ovo je specifičan vodič u kojem su objedinjene priče malih proizvođača Hercegovine, a veoma je važan jer je evidentna činjenica da stanovništvo u Bosni ne koristi ili ne zna dovoljno o proizvodima iz Hercegovine, te najavio da će vodič uskoro biti i na bh. jezicima.

Oxfam Italie organizovao je i petodnevnu posjetu novinara i radnika u turističkim agencijama iz Engleske i Italije svim proizvođačima i krajolicima opisanim u vodiču.

Kako su na prezentaciji istakli novinari i turistički radnici, vodič opisuje dušu Hercegovine i priča toplu ljudsku priču, ali pruža i nebrojeno mnogo razloga za posjetu ovog dijela BiH. On je svojevrstan poziv stranim turistima da okuse čari hrane i sastojaka u hrani koji se proizvode u Hercegovini i od njih spremaju autentična jela.

Naglasili su da je ključ turizma u 2011. godini ne samo posjetiti određenu državu nego upoznati i dušu stanovništva, a BiH nudi autentičan turizam i nešto što nigdje u svijetu ne postoji.

Vesna Bičić-Tanović, izvršna urednica izdavačke kuće Buybook, kazala je danas da je vodič za sada na talijanskom i engleskom jeziku te da će u prodaji biti od 1. juna.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: