Riječ je o Studentskom servisu - informacionom sistemu nove generacije, Univerzitetskoj studentskoj službi – centralna baza podataka studentskih službi Univerziteta u Tuzli i Kadrovskoj bazi podataka Univerziteta u Tuzli.
Hadžimehmedović je istakao kako je Univerzitet u Tuzli uspješno okončao testni režim I faze sistema namijenjenog svim fakultetima.
"Prednosti Studentskog servisa su elektronska identifikacija studenata (ID student), informatička mobilnost studenata, e-mail adrese koje olakšavaju komunikaciju student – osoblje Univerziteta, masovno elektronsko anketiranje studenata, distribucija materijala za nastavu u elektronskom obliku, mogućnost on – line testiranja itd. Sve pobrojano je polazišna tačka za on – line testiranje, koje u budućnosti mora zaživjeti kroz podršku Bolonjskom procesu", kaže Hadžimehmedović.
Čeke je rekao kako je u toku postavljanje studomata na svim fakultetima Univerziteta u Tuzli i da osnovni modul studentske službe ima za cilj evidenciju svih podataka o studentima koji su upisani na univerzitete, kao i o osnovnim podacima o odsjecima, predmetima i nastavnicima na matičnim organizacionim jednicama.
"Sistem ima jedinstvenu centralnu bazu podataka sa sve fakultete, a rad sa podacima je omogućen samo autoriziranom osoblju u studentskoj službi", napomenuo je magistar Čeke.
Mr. Nermin Hodžić je na kraju predstavio softverski modul Kadrovske baze podataka Univerziteta u Tuzli, koji će objeditiniti sve podatke o uposlenicima.
"Podaci će biti konstantno osvježavani, a imat ćemo alarme koji će se oglašavati u slučaju da se uposlenik odlazi u penziju ili da mu ističe rok za napredovanje", pojasnio je.
Univerzitet u Tuzli danas je dobio vlastiti informacioni sistem koji je izgrađen vlastitim snagama i umijećem.