Komentari (4)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
babaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ustani da sjednem :)
Najvjerovatnije da su ovi podaci uzeti na osnovu visemjesecnog istrazivanja. Situacija je drasticna u mnogim krajevima lijepe nam ti FBiH, - u Tuzli je tolika guzva u tamvajima da se razmislja o uvodjenju dodatnih linija, - u Bihacu su nabavili nove vagone tako da i kod njih je opravdana investicija, - u Kladnju i Cazinu su gradjani odusevljeni ekoloskim ucincima tolejbuskim saobracajem, za ovaj put toliko ...
Pa ja! Sve je manje seljaka iz udaljenih mahala (koje se nazalost nazivaju Sarajevo), sele se u grad i zato imamo manje autobuskog prevoza, a vise tramvajskog.
Nisam znao da se ovakvim statistikama bavi Federalni zavod???Prvo mislim da ovi podaci nisu tačni i da su proizvoljni.Na osnovu kojih pokazatelja je ova statistika. Iz ovog se vidi da je broj putnika u tramvajskom saobračaju veći a pređeni kilometri manji.To nam pokazuje da nas voze kao stoku tj.npr. u predviđenom prostoru za recimo 100 putnika sada voze 200.Žalosno kakav gradski prevoz imamo ali je za to kriv isključivo kanton.Nemislim na novog premijera jer je stanje u GRAS-u godinama isto- NIKAKVO.