{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Seminar Tai Chi Chuana u Sarajevu

1.6.2012. u 15:42
22
1
Seminar Tai Chi Chuana u Sarajevu
22
Seminar Tai Chi Chuana u Sarajevu
Petar Ilić, instruktor borilačkih vještina sa dvadesetogodišnjim iskustvom održat će dvodnevni seminar Tai Chi Chuana 16. i 17. juna, 2012.
Mjesto održavanja će biti jedan od sarajevskih parkova, ukoliko vremenske prilike budu povoljne.

Svi zainteresirani svoje mjesto u grupi mogu rezervisati uplatom u iznosu od 120 KM u BBI Centru 5. sprat ili u MakroVita Centru do 5. juna 2012.

Tai chi se ponekad opisuje kao meditacija u pokretu, jer umiruje duh i tijelo, te ih povezuje blagim fluidnim pokretima. Osmišljen u drevnoj Kini kao sredstvo samoodbrane do danas se razvio u oblik vježbanja i rekreacije koji ima izuzetno pozitivan uticaj na zdravlje, a njegova korist se odražava na fizičkom, emocionalnom, energetskom i mentalnom planu. Njime se pokreće unutrašnja energija „Chi“ i postiže dugovječnost. Taoistički mudraci zovu ga "Eliksir mladosti".

Tai Chi je objašnjen kroz tradicionalnu kinesku medicinu, a provedene zdravstvene studije su pokazale opipljive koristi prakticiranja ove tradicionalne kineske vještine.

Dob, pol, fizičke predispozicije i prethodno znanje potpuno su nebitne za vježbanje Tai Chi Chuana.

Tai Chi može biti način lagane rekreacije i istezanja u kojem sami namećete ritam. U njemu polagano i smireno radite serije poza i pokreta. Postoji više različitih stilova Tai Chi-ja kao, a svaki stil ima suptilne naglaske na različite Tai Chi principe i metode.

Unutar svakog stila postoje varijacije, neke se fokusiraju na poboljšanje zdrastvenog stanja, a druge na borilački aspekt.

Preporucuje se i svima koji se inače bave borilačkim vještinama.

Bez obzira na varijaciju, sve vrste Tai Chi-ja uključuju određeni uzorak ritmičkih pokreta koji su povezani s dubokim disanjem, time djeluje kao zdravstveno-terapeutska metoda te metoda meditacije.

Šta će za vas biti Tai Chi Chuan zavisi od vaših sklonosti i intenziteta stila koji prakticirate. Neke vrste imaju brže pokrete i napornije su od drugih, ali je većina pokreta blaga i svatko se njima može baviti. Upravo zbog toga je odličan i za starije osobe koje inače ne mogu vježbati, a potrebna im je fizička aktivnost. Kad ga naučite možete vježbati vani ili unutra, sami ili u grupi, ne traži nikakve izdatke i nije vam potrebna nikakva oprema.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: