"Vlada treba pronaći moduse kako pospješiti naplatu karata od građana. Ovdje su stanovnici jednostavno navikli da ne plaćaju javni gradski prijevoz. Kantonalne vlasti bi se napokon trebale pozabaviti tim pitanjima i jednom za sva vremena riješiti sistem naplate, koji bi nas doveo do kvalitetnijeg prijevoza, boljih vozila i većeg broja linija", kazao je za naš portal Adnan Himzanija, potpredsjednika Sindikata GRAS-a.
On smatra kako bi se sistem naplate mogao riješiti kada bi se dala veća ovlaštenja revizorima.
"Revizorima se trebaju dati ovlasti da kada 'uhvate' putnika bez plaćene i poništene karte mogu zatražiti ličnu kartu i izdati kazneni nalog", ističe Himzanija, odgovarajući da ne smatra da su to 'nepopularne metode', te da je javni gradski prijevoz 'u svim evropskim gradovima' regulisan na ovaj način.
Sindikat GRAS-a je odgodio štrajk koji je bio najavljen za kraj maja, te su odlučili privremenom direktoru 'dati šansu' da poboljša stanje u kompaniji. Razlog najavljenog štrajka je nepoštivanje kolektivnog ugovora i sporazuma koji je 6. aprila potpisan sa upravom preduzeća.