{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Prema rezultatima ankete RTV stanice zadovoljne radom CRA

29.1.2004. u 00:08
0
0
Prema rezultatima ankete RTV stanice zadovoljne radom CRA
0
Prema rezultatima ankete RTV stanice zadovoljne radom CRA
Regulatorna agencija za komunikacije nedavno je sprovela drugu po redu anketu o ulozi i funkciji Agencije, kao i u vezi sa nivoom usluga koje pruža korisnicima dozvola.
Cilj sprovođenja ankete je prikupljanje informacija koje će omogućiti Agenciji da bolje razumije potrebe nosioca dozvola, te da poboljša pružanje usluga u budućnosti.

Ukupno 102 RTV stanice (56%) od 183 koliko ih djeluje u Bosni i Hercegovini su odgovorile na postavljena pitanja. Čak 96% stanica je izjavilo da su zadovoljne radom Agencije i njenom saradnjom sa stanicama.

Blizu 47% se izjasnilo da surađuju sa Agencijom putem glavnog ureda u Sarajevu, a ne putem ureda u Banja Luci i Mostaru. Pored toga, 32% RTV stanica je navelo da kontaktiraju Agenciju nekoliko puta mjesečno.

Što se tiče pitanja o web-stranici Agencije, 79% stanica je koriste, 15% je ne koristi, dok je 5 % stanica izjavilo da je nikada nije posjetilo.

Na pitanje da li su im poznati godišnji izvještaji Agencije, 82 % stanica je odgovorilo potvrdno, kao i da ih smatra korisnim.

Konačno, posljednja pitanja upitnika su se odnosila na prijedloge koji bi doveli do poboljšanja saradnje između Agencije i radio i TV stanica. Brojni komentari najčešće ukazuju na potrebu poboljšanja komunikacije između Agencije i stanica, kao i na potrebu da se redovnije održavaju sastanci između Agencije i Asocijacije/ Udruge elektronskih medija. To bi, po mišljenju stanica, doprinjelo boljem razumijevanju i primjeni pravila Agencije.

Analiza ankete će biti dostavljena RTV stanicama. Na kraju, Agencija se zahvaljuje svim učesnicima ankete na konstruktivnim odgovorima. Agencija je svjesna da je jedan od glavnih zadataka regulatornog tijela uspostavljanje otvorenog i na povjerenju zasnovanog odnosa sa svojim klijentima, kao i stalno poboljšanje usluga.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: