Predavanje Jillian de Beer o potencijalima BiH i Sarajeva kao globalnog turističkog brenda
Na sarajevskom predavanju De Beer će analizirati potencijale Bosne i Hercegovine i njenog glavnog grada za izgradnju globalno prepoznatljivoga turističkog brenda.
Jillian de Beer s Novog Zelanda dobitnica je nagrade Međunarodnog udruženja poslovnih komunikatora (IABC) za najveći doprinos profesiji komunikatora u svijetu. Prepoznatljiva je po angažmanu na marketinškim projektima kojim je Novi Zeland postao jedno od najpoželjnijih turističkih odredišta u svijetu, a svoju metodologiju prikazivanja prostora i vremena, ljudi i mjesta, prošlosti i budućnosti koristila je u izradi strategija pozicioniranja za 45 gradova, mjesta, regija i ruralnih područja, te 80 privatnih kompanija, radeći ponajviše u svojoj zemlji, ali i u SAD-u, Australiji i Kanadi.
Prema glavnim postavkama njene metodologije - početak svega je istraživanje kako stanovnici neke sredine doživljavaju sami sebe, odmah potom nastavlja se korak dalje kako strani posjetitelji doživljavaju istu okolinu. Potom slijedi što autentičnije predstavljanje svijetu, u čemu je, uz isticanje poželjnih osobina, posebno važna emocionalna povezanost posjetitelja s određenim prostorom.
De Beer se godinama bavila istraživanjima o temi identiteta, strategija za razvoj i izgradnju zajednica, te marketingom destinacija, a u svojim istraživanjima uvijek se koristila globalnim fokusom koji predstavlja drugačiju paradigmu - odnosi se na cijeli svijet.
Bavila se istraživanjima koja su se odnosila na poduzetništvo, pojedine vlade, zatvorske zajednice, domorodačke zajednice u pojedinim zemljama, radeći na spajanju različitih ljudi i kultura, odnosno različitih grupa unutar iste kulture.
Predavanje je rezultat zajedničkog angažmana tri organizacije - "Akcija Sarajevo", "Green Visions" i McCann-Erickson Sarajevo uz podršku Njemačkog društva za tehničku saradnju (GTZ).