{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Predavanje Jillian de Beer o potencijalima BiH i Sarajeva kao globalnog turističkog brenda

F
27.4.2007. u 11:12
0
0
Predavanje Jillian de Beer o potencijalima BiH i Sarajeva kao globalnog turističkog brenda
0
Predavanje Jillian de Beer o potencijalima BiH i Sarajeva kao globalnog turističkog brenda
Jillian de Beer PR konsultantica svjetskog glasa održat će 7. maja u Sarajevu predavanje "Kreativna mjesta, kreativni ljudi - inspiracija prirodom, ljudima i kulturom u izgradnji imidža grada i države.
Na sarajevskom predavanju De Beer će analizirati potencijale Bosne i Hercegovine i njenog glavnog grada za izgradnju globalno prepoznatljivoga turističkog brenda.

Jillian de Beer s Novog Zelanda dobitnica je nagrade Međunarodnog udruženja poslovnih komunikatora (IABC) za najveći doprinos profesiji komunikatora u svijetu. Prepoznatljiva je po angažmanu na marketinškim projektima kojim je Novi Zeland postao jedno od najpoželjnijih turističkih odredišta u svijetu, a svoju metodologiju prikazivanja prostora i vremena, ljudi i mjesta, prošlosti i budućnosti koristila je u izradi strategija pozicioniranja za 45 gradova, mjesta, regija i ruralnih područja, te 80 privatnih kompanija, radeći ponajviše u svojoj zemlji, ali i u SAD-u, Australiji i Kanadi.

Prema glavnim postavkama njene metodologije - početak svega je istraživanje kako stanovnici neke sredine doživljavaju sami sebe, odmah potom nastavlja se korak dalje kako strani posjetitelji doživljavaju istu okolinu. Potom slijedi što autentičnije predstavljanje svijetu, u čemu je, uz isticanje poželjnih osobina, posebno važna emocionalna povezanost posjetitelja s određenim prostorom.

De Beer se godinama bavila istraživanjima o temi identiteta, strategija za razvoj i izgradnju zajednica, te marketingom destinacija, a u svojim istraživanjima uvijek se koristila globalnim fokusom koji predstavlja drugačiju paradigmu - odnosi se na cijeli svijet.

Bavila se istraživanjima koja su se odnosila na poduzetništvo, pojedine vlade, zatvorske zajednice, domorodačke zajednice u pojedinim zemljama, radeći na spajanju različitih ljudi i kultura, odnosno različitih grupa unutar iste kulture.

Predavanje je rezultat zajedničkog angažmana tri organizacije - "Akcija Sarajevo", "Green Visions" i McCann-Erickson Sarajevo uz podršku Njemačkog društva za tehničku saradnju (GTZ).

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: