Ponovo van funkcije
243

Potrošili se točkovi na Končarovom vozu nakon osam mjeseci na šinama

Piše: J. Hadžiahmetović
Končarov niskopodni elektromotorni voz u vlasništvu Željeznica FBiH (Foto: Nedim Grabovica/Arhiv/Klix.ba)
Končarov niskopodni elektromotorni voz u vlasništvu Željeznica FBiH (Foto: Nedim Grabovica/Arhiv/Klix.ba)
Končarov niskopodni elektromotorni voz u vlasništvu Željeznica Federacije BiH stavljen je van funkcije. Ovaj put, kako su nam kazali u ovom preduzeću, razlog su potrošeni točkovi.
Ovaj moderni voz je Željeznicama FBiH isporučen u decembru 2009. godine. Skoro tri godine kasnije, doživio je svoju probnu vožnju od Sarajeva do Mostara. Tada su ga zvaničnici okarakterisali kao početak nove ere željezničkog transporta putnika u Bosni i Hercegovini i Federaciji BiH. Iako je trebao saobraćati na relaciji Sarajevo - Ploče - Sarajevo tokom turističke sezone, to se ipak nije desilo zbog protivljenja Hrvatske.

Nakon 17 dana saobraćanja na relaciji Sarajevo - Banja Luka povučen je iz saobraćaja 26. decembra 2012. godine. Kako su za portal Klix.ba potvrdili u ovom preduzeću, voz je povučen jer su tokom eksploatacionih ispitivanja utvrđene određene nepravilnosti.

"Konkretno, uočeno je da je došlo do potrošenosti točkova voza i da ih je neophodno zamijeniti prije ponovnog puštanja u saobraćaj", kazali su nam u Željeznicama.

Na naš upit koliko će koštati njegova opravka, odgovorili su nam kako je voz još uvijek u garantnom roku proizvođača Končar, čija je obaveza da ga, do zvanične primopredaje Željeznicama FBiH, održava i otklanja sve uočene nepravilnosti.

Dugovanja Končaru za ovaj niskopodni elektromotorni voz iznose 5,3 miliona eura.

"Sa otplatom će se započeti kada, nakon eksploatacionih ispitivanja, bude izvršena zvanična tehnička primopredaja voza", kazali su nam u Željeznicama Federacije BiH.