{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Počeo monitoring medija povodom predizborne kampanje

F
12.9.2014. u 15:56
22
5
Počeo monitoring medija povodom predizborne kampanje
22
Počeo monitoring medija povodom predizborne kampanje
Udruženje BH novinari danas je počelo realizaciju monitoringa medija povodom predizborne kampanje za Opće izbore 2014. godine u Bosni i Hercegovini.
Monitoring će trajati do 25. oktobra. Prvi izvještaj će biti predstavljen 1. oktobra, a završni 15. novembra, kazali su danas u Sarajevu na konferenciji za medije predstavnici Udruženja BH novinari.

Od finalnog izvještaja bit će napravljena publikacija koja će biti namijenjena osim medija, cjelokupnom bh. društvu.

Monitoring će biti provođen u skladu sa standardima Vijeća Evrope za predizborno izvještavanje medija, a fokus će biti na dvije oblasti.
Prva je prisutnost govora mržnje u predizbornim medijskim sadržajima, a druga učestalost i način predstavljanja političarki u medijima.

Monitoring se provodi u okviru regionalnog (JIE) projekta Vijeća Evrope ''Promocija slobode izražavanja i slobode medija u jugoističnoj Evropi'', koji finansira vlade Norveške.

Profesorica s Fakulteta političkih nauka u Sarajevu Lejla Turčilo kazala je da Udruženje ima jasno postavljenu hipotezu kada je u pitanju govor mržnje i neprikladan govor te da će takve pojave biti izdvojene i skrenuta pažnja na njih.

Naglasila je da cilj monitoringa nije da određeni mediji budu ''prozivani'', nego da se ukaže na trendove.

Podsjetila je da su istraživanja otprije godinu dana, koja su tretirala generalno govor mržnje, pokazala da su nosioci govora mržnje izvanmedijski akteri, a ne novinari.

"Godine 2010. rađeno je veliko istraživanje i u tom istraživanju smo vidjeli da su mediji imali manje primjera govora mržnje, ali više primjera pristrasnosti", navela je Turčilo.

Uzorci nadgledanja bit će dnevne novine, koje su najčitanije, sedmične novine te TV stanice.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: