{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


OSCE: Postojeće podjele u obrazovanju štetne i za djecu i za državu

F
14.8.2015. u 13:37
21
47
OSCE: Postojeće podjele u obrazovanju štetne i za djecu i za državu
21
OSCE: Postojeće podjele u obrazovanju štetne i za djecu i za državu
Misija OSCE-a u BiH nada se da će neka pitanja đaka bošnjačke nacionalnosti iz Konjević-Polja biti riješena čak i prije početka nove školske godine.
Naime, đaci bošnjačke nacionalnosti iz Konjević-Polja ni ovu školsku godinu neće započeti u školskim klupama, već u improviziranom Edukativnom centru u Novoj Kasabi, jer već tri godine ne mogu ostvariti pravo na nacionalnu grupu predmeta.

"Obaveza je nadležnih vlasti u BiH na svim nivoima da osiguraju da sva djeca imaju jednako i kvalitetno obrazovanje, na način koji je nediskriminatoran i inkluzivan", rekli su Feni iz OSCE-a.

Naglašavaju da je Misija spremna nastaviti pružati svaku moguću podršku ministrima i drugim akterima u preduzimanju konkretnih koraka te poručuju da su postojeće podjele u obrazovnom sistemu štetne i za djecu i za državu i moraju biti riješene.

"Da bi podržali dijalog i izradu odgovarajućih rješenja na lokalnom nivou, Misija je aktivno angažirana i u Konjević-Polju, kao i u ostalim dijelovima Bosne i Hercegovine, uključujući i Republiku Srpsku i Federaciju BiH", zaključili su iz Misije OSCE-a.

Đaci bošnjačke nacionalnosti iz Konjević-Polja su prošle godine, nakon odobrenja Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo upisani u Osnovnu školu "Vladislav Škaljić" u Sarajevu, nakon što su napustili Osnovnu školu "Petar Kočić" u Konjević-Polju.

Oni su krajem 2013. i početkom 2014. godine gotovo četiri mjeseca boravili u šatorskom naselju ispred zgrade OHR-a u Sarajevu, bezuspješno tražeći svoja prava.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: