Udruženje potrošača u BiH pokrenulo je incijativu za osnivanje institucije ombudsmana za bankarstvo u BiH, s ciljem sprečavanja daljih nameta koje banke u BiH posljednjih mjeseci uvode svojim klijentima mimo zakona.
Riječ je o praksi podizanja kamata na potrošačke kredite, što je u suprotnosti sa novim Zakonom o zaštiti potrošača u BiH, a u pitanju je i odluka pojedinih banaka da se slanje obavještenja žirantima o neredovnom plaćanju kredita naplaćuje nevjerovatnih 20 KM.
''Banke više nemaju granice u nametima. Pokušavaju na sve moguće načine da dođu do novca, a naravno to se lomi preko leđa običnih građana'', rekao je sekretar Udruženja Mensud Lakota, koji je medijima u BiH pojasnio ovu inicijativu.
On je zamjerio institucijama BiH što su ''blagoslovile'' takav način rada banaka u BiH, iako je riječ o, kako je ocijenio, haraču i reketiranju građana.
Možda vas zanima
"Kriza srednjih godina"
Holivudski glumac iznenadio promjenom imidža na crvenom tepihu: Pitaju se šta mu se desilo
Nedavno predstavila album